Gravid forhåpentligvis fram til februar!Hehe! Er du gravid i jula da?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gravid forhåpentligvis fram til februar!Hehe! Er du gravid i jula da?![]()
Jeg har min enda, på tvang. Da jeg fikk sønnen min, den julen der da godtet mamma seg og jeg fikk alle de hønnstøgge kreasjonene jeg spøtta sammen på sløyden før i tiden. En dorull nisse av tre. Den er faktisk litt kul og mye stiligere enn andre jeg har sett. Men så var jeg et spesielt barn også. Stakkar.Tihi, dorullnissen kommer til å bli ubertrendy igjen!![]()
Ja det ga en helt egen ro. Nektet å tro yoga kan gi en slik ro.Så tilfredsstillende å endelig få svar! ❤
Gravid forhåpentligvis fram til februar!så jula skal være null stress! Tung og stor til da, lett å gråte!
Hjemmelaga julepynt er jo kjempesjarmerende! Jeg er veldig for overdådig julepynt. Min store drøm i livet, er å ha sånn stor nisseslede med reinsdyr på taket. Først da kan jeg bli oppriktig lykkelig!Jeg har min enda, på tvang. Da jeg fikk sønnen min, den julen der da godtet mamma seg og jeg fikk alle de hønnstøgge kreasjonene jeg spøtta sammen på sløyden før i tiden. En dorull nisse av tre. Den er faktisk litt kul og mye stiligere enn andre jeg har sett. Men så var jeg et spesielt barn også. Stakkar.
Oh yes, blir garantert årets høstprosjekt!Ja, men da er det jo perfekt timing da!!peis på med homoskjerf!!
Hah, neppe. Yoga gir forsåvidt kun ro når man ligger og slapper av. Er ikke mye ro i å stå på hodet med bøyde ben.Ja det ga en helt egen ro. Nektet å tro yoga kan gi en slik ro.
Oh yes, blir garantert årets høstprosjekt!![]()
Da flytter jeg ved siden av deg og får et lysskilt med pil bort til dere som det står noe sånt som "Ditto" på eller "what they said" eller slikt! Veldig effektivt!Hjemmelaga julepynt er jo kjempesjarmerende! Jeg er veldig for overdådig julepynt. Min store drøm i livet, er å ha sånn stor nisseslede med reinsdyr på taket. Først da kan jeg bli oppriktig lykkelig!
Jepp. Må bare passe på å gjemme det før svigermor kommer på besøk. Vil jo ikke ødelegge overraskelsen.Ja, er greit å ha noe å ta seg til når det blir mørkt og surt
Tipper skjerfet lyser opp i stua da![]()
Hihi, du er en sann praktiker! Fine jula. En dag skal jeg eie en slede!Da flytter jeg ved siden av deg og får et lysskilt med pil bort til dere som det står noe sånt som "Ditto" på eller "what they said" eller slikt! Veldig effektivt!
Jepp. Må bare passe på å gjemme det før svigermor kommer på besøk. Vil jo ikke ødelegge overraskelsen.![]()
Jeg har en julegenser som er strikket, den er grønn med et reinsdyr påHihi, du er en sann praktiker! Fine jula. En dag skal jeg eie en slede!
Jeg kjøpte en "ugly Christmas sweater" fra ebay. Den er mørkeblå, med snøfnugg og en snømann. Snømannen har utstående gulrotnese og ekte blafrende skjerf. Går jeg med den og min blinkende julepin, blir jentungen kjempeflau! Det er kjempegøy!Jeg har en julegenser som er strikket, den er grønn med et reinsdyr påJeg er overraskende julete. Må ha ny pysj, så glorete som mulig hvert år og tøfler, så våkner jeg i det på julaften og tar på genseren og ser på tv.
Jeg er ikke alene da...Skjønner ikke noe av de siste 10 sidene
Det er jo viktig å ha rent undertøy da, ja.Haha, skulle tro det. Men er spm bestemor alltid sa. Viktigste grunnen til å skifte truse og barbere leggene, er i tilfelle man havner i en bilulykke og ambulansefolkene må klippe av deg klærne.
Håper virkelig jeg får plass til all ribba og tilbehøret inni den magen ja. Ikke lenge igjen til februar i desemberGravid forhåpentligvis fram til februar!så jula skal være null stress! Tung og stor til da, lett å gråte!
Jeg har termin 7.1 og er litt bekymret for hvor mye (lite) av den gode maten jeg får plass til i år....Håper virkelig jeg får plass til all ribba og tilbehøret inni den magen ja. Ikke lenge igjen til februar i desember![]()