Topp 100 - Skravle august

Tihi, dorullnissen kommer til å bli ubertrendy igjen! :D
Jeg har min enda, på tvang. Da jeg fikk sønnen min, den julen der da godtet mamma seg og jeg fikk alle de hønnstøgge kreasjonene jeg spøtta sammen på sløyden før i tiden. En dorull nisse av tre. Den er faktisk litt kul og mye stiligere enn andre jeg har sett. Men så var jeg et spesielt barn også. Stakkar.

Jeg har min enda, på tvang. Da jeg fikk sønnen min, den julen der da godtet mamma seg og jeg fikk alle de hønnstøgge kreasjonene jeg spøtta sammen på sløyden før i tiden. En dorull nisse av tre. Den er faktisk litt kul og mye stiligere enn andre jeg har sett. Men så var jeg et spesielt barn også. Stakkar.
Hjemmelaga julepynt er jo kjempesjarmerende! Jeg er veldig for overdådig julepynt. Min store drøm i livet, er å ha sånn stor nisseslede med reinsdyr på taket. Først da kan jeg bli oppriktig lykkelig!

Hjemmelaga julepynt er jo kjempesjarmerende! Jeg er veldig for overdådig julepynt. Min store drøm i livet, er å ha sånn stor nisseslede med reinsdyr på taket. Først da kan jeg bli oppriktig lykkelig!
Da flytter jeg ved siden av deg og får et lysskilt med pil bort til dere som det står noe sånt som "Ditto" på eller "what they said" eller slikt! Veldig effektivt!

Ja, er greit å ha noe å ta seg til når det blir mørkt og surt :o
Tipper skjerfet lyser opp i stua da :D
Jepp. Må bare passe på å gjemme det før svigermor kommer på besøk. Vil jo ikke ødelegge overraskelsen. :)

Da flytter jeg ved siden av deg og får et lysskilt med pil bort til dere som det står noe sånt som "Ditto" på eller "what they said" eller slikt! Veldig effektivt!
Hihi, du er en sann praktiker! Fine jula. En dag skal jeg eie en slede!

Hihi, du er en sann praktiker! Fine jula. En dag skal jeg eie en slede!
Jeg har en julegenser som er strikket, den er grønn med et reinsdyr på :rolleyes: Jeg er overraskende julete. Må ha ny pysj, så glorete som mulig hvert år og tøfler, så våkner jeg i det på julaften og tar på genseren og ser på tv.

Har leamus i øyet nå. Tror det er på tide å ta kvelden.

Jeg har en julegenser som er strikket, den er grønn med et reinsdyr på :rolleyes: Jeg er overraskende julete. Må ha ny pysj, så glorete som mulig hvert år og tøfler, så våkner jeg i det på julaften og tar på genseren og ser på tv.
Jeg kjøpte en "ugly Christmas sweater" fra ebay. Den er mørkeblå, med snøfnugg og en snømann. Snømannen har utstående gulrotnese og ekte blafrende skjerf. Går jeg med den og min blinkende julepin, blir jentungen kjempeflau! Det er kjempegøy! :D

Sove godt, snakkes senere!

Haha, skulle tro det. Men er spm bestemor alltid sa. Viktigste grunnen til å skifte truse og barbere leggene, er i tilfelle man havner i en bilulykke og ambulansefolkene må klippe av deg klærne.
Det er jo viktig å ha rent undertøy da, ja.

Gravid forhåpentligvis fram til februar! :D så jula skal være null stress! Tung og stor til da, lett å gråte!
Håper virkelig jeg får plass til all ribba og tilbehøret inni den magen ja. Ikke lenge igjen til februar i desember :)

Håper virkelig jeg får plass til all ribba og tilbehøret inni den magen ja. Ikke lenge igjen til februar i desember :)
Jeg har termin 7.1 og er litt bekymret for hvor mye (lite) av den gode maten jeg får plass til i år....

Back
Topp