Ok, da er han jo dreven da4 gangen i dag så begynner bli vant tilførste gangen var det skummelt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, da er han jo dreven da4 gangen i dag så begynner bli vant tilførste gangen var det skummelt
![]()
Ja det er jo det viktigsteDet er rart. Blir liksom aldri helt vant til det.. Barna har det heldigvis bra, og det er det som teller![]()
Det der gjør jeg flere ganger uten handleliste.. Eier ikke impulskontroll, og ender alltid opp med halve butikken! Handleliste eller ei! Syns du har gjort en utrolig god innsats! Jeg beundrer degJeg brukte veldig lang tid i butikken, gikk gjennom ukesmenyen i hodet flere ganger.
Når jeg trodde jeg var ferdig gikk jeg en ekstra gang systematisk gjennom butikken for å se om jeg kom på noe jeg hadde glemt.
Glemte saft og asparges..
Nei, det blir man ikke..Ja det er jo det viktigstemen man blir nok aldri helt vant til det..
Endte ikke opp med halve butikken, men kom på et par ting underveis som jeg ikke hadde husket når jeg skrev listen.Det der gjør jeg flere ganger uten handleliste.. Eier ikke impulskontroll, og ender alltid opp med halve butikken! Handleliste eller ei! Syns du har gjort en utrolig god innsats! Jeg beundrer deg![]()
Hoho...regnet med dere ville mistenke meg uansettJa, jeg hadde jo en viss person i tankene men turte ikke si detGodt du avslørte deg!!
![]()
Så deilig daJa ble en fin dag ;-)
Barna var nok strålende fornøyd med detOhh yes. Ferdige karbonader fra en pose i kjøleskapet og spagetti. Ketshup til han som liker det. Done deal. Hadde lite grønnsaker så det ble ikke salat engang.
Kommer sterkere tilbake senere.
Håper jeg og :/ tar nok en liten stund, men må bare ta tiden som terapi. Tusen takk for klemmenBlir litt kjedelig i lengden![]()
Håper den dystre stemningen letter snartklem til deg..
Hihi...der ser du!Haha, ja fikk fem myggstikk på en liten stund på jobb i dag og![]()
Huff da...uvant en hel dag uten mobilFb
finnsøk
sms
wordfeud
babyverden-greier
Og ikke fått skravlet, sjekket status eller noe annet i dag
JaHaha...har han vært der nå?!![]()
Krysser fingre for at bæsj kommer snartJa jeg fikk sjokk da jeg så hva klokka var da hun våkna![]()
Ja det gjør det. ;-)
Mangler bare å bæsje på do nå ;-)
Melon ble detDa veier du ikke veldig mye
Håper du finner noe du har lyst på!
Uvant ja. AbstinenserHuff da...uvant en hel dag uten mobil
Jeg hadde besvimt![]()
Det var de.Barna var nok strålende fornøyd med det![]()
dyrt mener du?Var jo en fin pris![]()
jada. ble født med mye hår vettu og vokser sinnsykt fortOk, da er han jo dreven da![]()