Skravletråd august

Jeg brukte veldig lang tid i butikken, gikk gjennom ukesmenyen i hodet flere ganger.
Når jeg trodde jeg var ferdig gikk jeg en ekstra gang systematisk gjennom butikken for å se om jeg kom på noe jeg hadde glemt.
Glemte saft og asparges..
Det der gjør jeg flere ganger uten handleliste.. Eier ikke impulskontroll, og ender alltid opp med halve butikken! Handleliste eller ei! Syns du har gjort en utrolig god innsats! Jeg beundrer deg :D

Det der gjør jeg flere ganger uten handleliste.. Eier ikke impulskontroll, og ender alltid opp med halve butikken! Handleliste eller ei! Syns du har gjort en utrolig god innsats! Jeg beundrer deg :D
Endte ikke opp med halve butikken, men kom på et par ting underveis som jeg ikke hadde husket når jeg skrev listen.
For eksempel lyspærer

Ohh yes. Ferdige karbonader fra en pose i kjøleskapet og spagetti. Ketshup til han som liker det. Done deal. Hadde lite grønnsaker så det ble ikke salat engang.

Kommer sterkere tilbake senere.
Barna var nok strålende fornøyd med det:D

Blir litt kjedelig i lengden;)
Håper den dystre stemningen letter snart:) klem til deg..
Håper jeg og :/ tar nok en liten stund, men må bare ta tiden som terapi. Tusen takk for klemmen :)

Haha...har han vært der nå?!:p
Ja :) kom med melon og sjokolade boller. Og carbonara til middag idag ble det. Spiste mindre enn jenta mi. Bare par gafler med saus og skinke og mannen tvang meg i noen pasta biter :p ellers har jeg spist litt melon, men middagen ble jeg drit kvalm av. Håper formen er bedre i morgen :)

Back
Topp