Jada sin bok :)

Cd 36. dpo something.

Ja da svei man av en test da, vet ikke sikkert hvor jeg er i dpoland, men er vel ca10 dager siden
jeg nevnte ømme pupper, så kanskje 10 dpo, noe rundt der..
Ble negativ, med vanlig skygge(som enten syns eller ikke på bildet, ikke så nøye)
04.08.15.png

Siden den ble negativ i dag har jeg ikke akkurat kjempeforhåpninger, men håper
jo selvfølgelig alikevel, tar ny test i morgen :)

Cd 37, i dpoland.

Negativ test, murrer som det alltid gjør før TR, håpet er fullstendig vekk.
Blir vel TR besøk om ikke så alt for lenge.
Gir vel Femar en sjangs før vi kaster inn årene, selv er jeg så sinnsykt møkklei av å håpe
på noe som tydligvis ikke kommer til å hende så..
Gubben er jo helt motsatt men det er ikke han som kjenner det på kroppen mnd etter mnd år etter år.

Så blir vel femar om noen dager regner jeg med, etter det slutter vi ikke å ha sex
men jeg må bare innse at dette ikke kommer til å skje.
Litt mye tanker når det gjelder Femar også, tenker på enkefalos som måtte ha trippel kur
for å få EL, lurer på om den sta kroppen min vil gi EL på enkel kur,
regner med at gyn kommer til å insistere på å prøve enkel, siden jeg blir første
personen hun prøver ut femar på.

Blæhh, nei jeg er lei, lei motbakke, vil ha heis opp, eller gjerne en rakett, vil ha opptur,
har skjedd så mye negativt her i det siste at jeg har lyst til å hoppe ut
av mitt gode skinn innimellom, litt av en sommer og i tillegg regner det i dag (og)..
Og den jævla jobben maser, nå får det være nok, noe ferie må jeg da for pokker få ha!!!

Nei, nå skal jeg spise rundstykker og se om jeg finner noe på tv som er hyggelig,
drar ikke på hytta før helgen, siden gubben og fikk ødelagt ferien sin.. sola smiler virkelig bak de
skyene et sted... håper jeg ...vil se sola..
Får bare fortsette å gjøre det beste ut av situasjonen..
Tenkte å prøve å spare litt i hemmelighet og overraske gubben med en sydenreise iløpet
av vinteren, om vi kan få fri da, må ha et eller annet å se frem imot nå kjenner jeg.

Cd 38. dpo.

Fremdeles bare negativ.. med skyggepynten sin seff..
6815.png

Skal ut og shoppe litt nødvendigheter til hytteturen, prøve å fokusere på ferie
istedet for dum kropp, men sannsynligheten er stor
for tr besøk på hytta igjen, så en av nødvendighetene jeg må kjøpe med er jo til tr bruk.
Tenker jeg kjøper med en flaske vin også, for jeg skal kose meg de siste feriedagene, uansett, basta :D

Da setter vi all vår lit til at Femar kan gi oss kjærllighetsbarnet, nå er det vår tur :P

Men er dette den vanlige skyggen?... synes liksom det så ut som en veldig sterk skygge isåfall. Krysser fingrene jeg ♡

Men er dette den vanlige skyggen?... synes liksom det så ut som en veldig sterk skygge isåfall. Krysser fingrene jeg ♡
Tusen takk for det <3 Men tror nok det er vanlig skygge, den ble ikke sterkere da den tørket,
heller mer blek, men jeg håper jo alltid innerst inne, selv om jeg samtidig har gitt opp.. :rolleyes:

Cd 39. dponoe.

Dagens, negativ m skyggepynt i dag og, ikke antydning til tydligere enn i går..
Men jeg hauser meg ikke opp over svake streker uansett jeg da,
får jo skyggestreker hver mnd, så må mye mer til enn disse for å få meg til å begynne
å få noe forhåpninger, selv om jeg alltid håper på positiv, er jo derfor vi prøver, for å få baby,
ikke fordi jeg har en merkelig hobby som går ut på å tisse på og tolke pinner hver eneste pp,
selv om det egetlig føles litt sånn innimellom.
7.png

Vet jo ikke hvor jeg er dpo, men helt ærlig tror jeg at jeg er såpass langt i dpoland
at en test burde vært positiv nå om det var noe på gang, nevnte puppa cd 27,
så om el var da er jeg 12 dpo i dag.
Men med denne kroppen så er det umulig å vite..

Tror nok mest på at det blir ny pp og Femar, selv om jeg virkelig skulle ønske jeg slapp fler pp'r nå.

Blir godt med en liten ferietur til hytta nå, får fem dager på fjellet før jobb,
gleder meg jeg .. i dag pakking og i morgen drar vi :D

De derre dumme skyggene altså! :confused: Nesten bedre med kritthvite ELLER spireskygge. Ikke noe sånt midt imellom. Husk at Sara fikk tidlig EL med enkel kur Femar, og hun har jo også hatt noen litt crazy sykluser uten medisiner. Så jeg håper og tror enkel kur gjør susen for deg, så stikker vi straks herfra med hver vår Femarspire!! ♡

De derre dumme skyggene altså! :confused: Nesten bedre med kritthvite ELLER spireskygge. Ikke noe sånt midt imellom. Husk at Sara fikk tidlig EL med enkel kur Femar, og hun har jo også hatt noen litt crazy sykluser uten medisiner. Så jeg håper og tror enkel kur gjør susen for deg, så stikker vi straks herfra med hver vår Femarspire!! ♡
Signerer Enkefalos her. Dust med de skyggene som gir falske forhåpninger :( håper Femar gjør susen nå ♡

Da bestiller jeg en "Sara", med positiv test som resultat, skikkelig positiv :P
Da har vi en plan, Femarspirer og terminforum hvor vi blir ut tiden.. også følger resten av langstidsprøverne som
henger igjen, eller havnet her igjen, med i dragsuget :)

So it is!!! <3

Da bestiller jeg en "Sara", med positiv test som resultat, skikkelig positiv :P
Da har vi en plan, Femarspirer og terminforum hvor vi blir ut tiden.. også følger resten av langstidsprøverne som
henger igjen, eller havnet her igjen, med i dragsuget :)

So it is!!! <3
Let's do it :D :P

God tur! :)

Back
Topp