Skravletråd august

Ja, sånn er det ofte her og.. Men ikke i natt. Enda, i allefall.. :) Min tur til å stå opp med barna, så blir vel tidlig for meg og.. :p Typisk! ;)
Jeg har hatt en grusom dag så derfor det er mye tanker i hodet på meg :/ jeg må opp med jenta mi for mann er oppe 05:00 og drar halv 6 :p jenta mi må vekkes for hun kan godt sove til 9 :p

Er vel første gangen jeg kommenterer masse her inne :p før spurte jeg bare x) og brukte termingruppen til jenta mi

Har det vært en fæl dag?
Ja :( bekreftelse på en sa og han skrapet ut rester som han så :( 4 gang jeg har mistet, men dette var hakket under å miste storesøster altså ...

mine 2 sover mens jeg er våken. hører på musikk og håper jeg snart får sove selv

Nei, det er sant. Har hatt et par sa, men aldri utskrapning
det er grusomt, men det er ikke sånn utskrapning med narkose. jeg håper jeg slipper dette, men han brukte ett redkap for å ta ut klumpene i livmorshalsen min i håp om smertene skal lette.

Mine og sover:) regner med at minsten skal ha mat snart.
ja han spiser vel fremdels om natten :) åå savner den tiden! <3 men her er det ikke noe prøving før vi vet om det er noe galt med oss eller om vi kan få noen annen støtte enn det vi allerde har

Back
Topp