Glad for å spre gode nyheterDet var gledelig nytt!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Glad for å spre gode nyheterDet var gledelig nytt!![]()
Håper du er frisk som en fisk i morgenEr jo tett i hele ansiktet og i det ene øret. Ekkel følelse![]()
Og jeg er så glad for å motta!Glad for å spre gode nyheter![]()
Herregud! Du hadde ferie eller? Det er mange om dagen det!Rekorden er 8108 forrige måned![]()
Nei bare hjelper til littHar du begynt å jobbe allerede?![]()
Ja noe må man jo gjøre da! Mannfolka mine (kollegene mine, jeg er eneste dama) bare klager når vi har server/nettproblemer. de evner ikke å gjøre noe som helst enn å klage! Morro å følge med på!Hehe. Godt sagt.
Skulle sett oss på jobb når vi ikke har nett. Da spiller vi hangman på whiteboard med en blanding av vanlige ord og intrikate fagtermer...
Så kjedelig med hylende babyGod kveldble stuck med hylende baby i dag også. Også noen timer med kake pynt
![]()
Ja og vertfall en hylende sulten en, som nekter pupp og flaskeSå kjedelig med hylende baby
Uff da! Lillemor roet seg?God kveldble stuck med hylende baby i dag også. Også noen timer med kake pynt
![]()
Ja var bare trøttUff da! Lillemor roet seg?![]()
Det er detJa og vertfall en hylende sulten en, som nekter pupp og flaske
Noe må vi jo gjøre ja. Jobbe kan vi ikke, alt skjer mot server, så da er hangman på pauserommet helt fintJa noe må man jo gjøre da! Mannfolka mine (kollegene mine, jeg er eneste dama) bare klager når vi har server/nettproblemer. de evner ikke å gjøre noe som helst enn å klage! Morro å følge med på!![]()
Føles bedre enn så lenge i alle fall.God bedring søta![]()
Men var bare trøtt viste det seg. Utrolig vanskelig det er å vite noen gangerDet er det
Ikke alltid like lett å vite neiMen var bare trøtt viste det seg. Utrolig vanskelig det er å vite noen ganger
Ikke alltid like lett å vite nei
Nei uff, men godt det bare var det100 innlegg siden forrige oppdatering
Herlig! Skal jammen prøve å se om det kan roe gutta neste gang!Noe må vi jo gjøre ja. Jobbe kan vi ikke, alt skjer mot server, så da er hangman på pauserommet helt fint
Det er ganske heftig! Hadde klart 78 forrige oppdatering og var ganske fornøyd!100 innlegg siden forrige oppdatering