Usj, sånt er kjedelig å vente påLatterlig dårlig mobil internett her. Tar jo en evighet å laste en side
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Usj, sånt er kjedelig å vente påLatterlig dårlig mobil internett her. Tar jo en evighet å laste en side
Etter ungene er lagt, og etter jeg har jobbet ferdigDu får legge deg litt![]()
Går for det sammeDet er en helt annen side av saken
Jeg tømmer soverommetHva ryddet du?![]()
Nei selvsagt ikkeSynes ikke det![]()
Resultatet er det samme, men det er stor forskjell på ikke gidde, og ikke ha tid...Går for det samme![]()
Roger that!Den oppdateres cirka kl 20:40
Oh yes! Man vinner vel neppe noe to mnd på radDu klarer nok 2222 ogsåblir mange å sloss med denne måneden
![]()
Flinke MusemorJippi 1.700 innlegg![]()
Håper du vil prøve ihvertfallKlarer jeg 86 innlegg til i dag tro? Eller 97 kanskje
Hihi...viktig å ha litt oversiktMan vet man er litt nerd når man Gleder seg til den lista oppdaterer seg. Kommer ut av tellingen støtt.![]()
Jeg glemmer hvor mange jeg har skrevet fra siste oppdatering så nå har jeg ingen aning igjen!Hihi...viktig å ha litt oversikt![]()
Blir liggende på sofaen nå så da prøver jegHåper du vil prøve ihvertfall![]()
Her ligger jeg og her blir jegBlir liggende på sofaen nå så da prøver jeg
Fortsatt god bedring. Håper paraceten virker fort.Nå ga jeg opp "hvile meg bra" og tok paracet. Litt sent innser jeg, jeg burde begynne å gi dem mat nå. Det går vente litt, se om den virker.
Jeg må henge opp klær men ikke mer enn det .Her ligger jeg og her blir jegMad men i bakgrunnen.
Ikke så flink som deg snuppaFlinke Musemor![]()
Roger that!stålkontroll du!
Hva man får vite! TakkJeg har alltid kontroll
Dersom du ser på listen står det nederst når den ble oppdatert sist og den oppdateres ca hver fjerde time
Åh Gud det hørtes slitsomt ut!Jeg må henge opp klær men ikke mer enn det .
Ikke så slitsomtHva man får vite! Takk
Åh Gud det hørtes slitsomt ut!