Jeg rekker nok ikke helt til bilstolen, men hadde vært gøy å klare 1500Håper det. Selv om det nok blir mindre med hverdag igjen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg rekker nok ikke helt til bilstolen, men hadde vært gøy å klare 1500Håper det. Selv om det nok blir mindre med hverdag igjen.
Å ja....Enig! Men så godt..
Det klarer du helt sikkertJeg rekker nok ikke helt til bilstolen, men hadde vært gøy å klare 1500![]()
Ligger ann til å kvalifisere til bilstolen nå, men hatt litt tid siden jeg har vært hjemme fra jobb i går og i dag. Så fort hverdagen kommer blir det verre!Det klarer du helt sikkert
Vært svak for nudler en periode jeg haha!Å ja....
Dessverre alt for godt
Akkurat det jeg tenker også!Jeg rekker nok ikke helt til bilstolen, men hadde vært gøy å klare 1500![]()
det er fremdeles en del innlegg om dagen, men har jo alltid tid etter lille er i seng.Akkurat det jeg tenker også!
Hverdag her også fra mandagHåper det. Selv om det nok blir mindre med hverdag igjen.
Det liker jeg virkelig ikkeVært svak for nudler en periode jeg haha!
Ja, jeg tror jeg må ha babynest denne gangen. Det virker helt supertJeg fikk babynest av ei på jobb som laga...det er jo genialt!
Han ligger i det både på sofaen og i senga![]()
Ja, jeg tror jeg må ha babynest denne gangen. Det virker helt supert![]()
Heldig du var som fikk daJa, det blir godt brukt her ihvertfall! Så om jeg ikke hadde fått, hadde jeg nok kjøpt et selv uansett![]()
Jeg har også lyst på nest denne gangen. Får jo kjøpt det "overalt"Noen som ambefaler en leverandør?
![]()
Jeg vurderte å lage et men kom meg aldri så langt
Hihi..Tror aldri jeg hadde hatt tålmodighet til å lage selvstrikketøyet mitt ligger enda i posen sin...hvor det har ligget siden mars
![]()
Hihi..
Begynte å strikke på en kjole til frøkna for noen måneder siden, men kom ikke så veldig langt før det ble glemt
Men du skravler da mye likevelHverdag her også fra mandag![]()
Ble aldri ferdig med det jeg begynte på til frøkna når hun var babyHoho! Ja, jeg skulle strikke noe så enkelt som et pledder vel halvveis..