Ammebher

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Har noen fra sist gang, men syns jeg hadde for få da.
De ble kjøpt på h&m, ikke særlig god om jeg skal si det...men funka joo...
Ellers en fra triumph elr hva det het....som jeg fikk av svigermor...Den var jeg veldig fornøyd med...men hun husker ikke hvor den ble kjøpt:P

Noen som vet hvor jeg får tak i det?

Evt. andre ok?:)

Kjøpte i en fysisk butikk, ikke på nettet.. Men det er 4 år siden jeg kjøpte altså, så mye kan ha forandret seg.. Men den jeg kjøpte satt i hvertfall helt perfekt, strammet ikke noen steder, var lett å åpne og lukke igjen også...

Bravado seamless fra ammeburikken.no :-D
Jeg har snart brukt mine i tre år, de er supergode selv når man ikke ammer :-P

Min favoritt er fra Boob, og er i ull. Finnes vel i forskjellige nettbutikker. Jeg kjøpte min i en babybutikk her jeg bor.

Bravado seamless fra ammeburikken.no :-D
Jeg har snart brukt mine i tre år, de er supergode selv når man ikke ammer :p

Kjøpte en Bravado her om dagen etter å ha hørt masse bra om den. Jeg er frelst!!:D Har ikke vært overbevist av de andre ammeBH jeg har kjøpt (de er enten for stive/slappe, strammer på feil plasser og får puppene mine til å se helt snodige ut under tskjorter) men denne er jo fantastisk - selv om jeg ikke ammer enda. Blir garantert godt brukt!!

Jeg har bravado, den er supergod!! :D
H&m sin gikk rett og slett i søpla etter noen få dager :p
Har en fra Lindex og, men har ikke brukt den så mye enda. Blir faktisk heller til at jeg bare håndvasker bravadoen i full fart for å slippe å bytte til en annen :p
Må nok kjøpe meg en til!

Kjøpte meg en topakning på Lindex for en stund siden, er superfornøyd! :-) De går ikke i cupstr, men i S,M osv :-) Jeg bruker jo 75H i bh-str, så til vanlig har jeg ikke sjans til å kjøpe bh i vanlige butikker (må som regel på Change, men det er jo såå dyrt for min tynne lommebok:( )

S0000007262882_F_W30_20150318154528.png
De her - 249,- for en topakning :-)

Jeg har fra hotmilk og er veldig fornøyd :) kjøpt på nett :)
Har også bravado og den er god, men gir null støtte og man kan se nippelen stikke frem, som jeg ikke synes er såååå kult.
Mammatrend.no har super service!! :D
Jeg liker da med spiler, og at de er som vanlige bher, bare med "ammelåsen" :)

Jeg har fra hotmilk og er veldig fornøyd :) kjøpt på nett :)
Har også bravado og den er god, men gir null støtte og man kan se nippelen stikke frem, som jeg ikke synes er såååå kult.
Mammatrend.no har super service!! :D
Jeg liker da med spiler, og at de er som vanlige bher, bare med "ammelåsen" :)
hotmilk hørtes fresht ut:D

Får rett og slett se litt rundt.
De jeg hadde så man nippelen:O:P Kunne tenkt et par uten det og...ikke alle anledninger det passer seg;)

Spreke farger og litt blonder er heller ikke feil. Men først og fremst komfort:)

Kjøpte meg en topakning på Lindex for en stund siden, er superfornøyd! :) De går ikke i cupstr, men i S,M osv :) Jeg bruker jo 75H i bh-str, så til vanlig har jeg ikke sjans til å kjøpe bh i vanlige butikker (må som regel på Change, men det er jo såå dyrt for min tynne lommebok:( )

Vis vedlegget 129498
De her - 249,- for en topakning :)
De så gode ut:)

Kjøpte meg en topakning på Lindex for en stund siden, er superfornøyd! :) De går ikke i cupstr, men i S,M osv :) Jeg bruker jo 75H i bh-str, så til vanlig har jeg ikke sjans til å kjøpe bh i vanlige butikker (må som regel på Change, men det er jo såå dyrt for min tynne lommebok:( )

Vis vedlegget 129498
De her - 249,- for en topakning :)
Disse ser fine ut. Jeg har heller ikke så mye penger å bruke på ammebher. Takk for tips:)

Back
Topp