Gratulerer da var du over 2.222 og er med i trekningen av bilstolenSå stilig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer da var du over 2.222 og er med i trekningen av bilstolenSå stilig![]()
Hva har skjedd?Ikke slik spenning jeg ønsker altså![]()
Så heldig du er som har drivhusJeg gikk ut istedenfor.Kom på at plantene i drivhuset ikke har blitt vannet på noen dager, men den snille mannen min hadde visst vannet den tidligere idag.
![]()
Du har i det minste plass til det...Så heldig du er som har drivhus*ønske seg*
Bedre enn meg da.
Jeg er en gammel kjæring som føler meg yngre enn jeg er, og kan finne på å oppføre meg deretter![]()
Jeg ogBedre enn meg da.
Jeg er en gammel kjæring som føler meg yngre enn jeg er, og kan finne på å oppføre meg deretter![]()
Jo, men jeg husker fra den gang jeg var ung hvordan jeg så på 40 år gamle kjæringer som oppførte seg som om de var 30.....Ja men man er jo ikke eldre enn man føler seg![]()
Og det er jammen flaks!Ja men man er jo ikke eldre enn man føler seg![]()
Godt vi er flere, hvor gammel er du?Jeg og![]()
Takk håper jeg også! Sist var det mye verre så skal ikke klage for myeDet er noe herk! Håper det roer seg for deg etterhvert da![]()
Jo, men jeg husker fra den gang jeg var ung hvordan jeg så på 40 år gamle kjæringer som oppførte seg som om de var 30.....
Vet ikke om jeg tør å si det... he he... 36Godt vi er flere, hvor gammel er du?
Og det er jammen flaks!![]()
Ei venninne mente at livet var over da vi ble 25. Da var vi oldingerJo, men jeg husker fra den gang jeg var ung hvordan jeg så på 40 år gamle kjæringer som oppførte seg som om de var 30.....
Takk håper jeg også! Sist var det mye verre så skal ikke klage for mye![]()
Da er jeg antikk nåEi venninne mente at livet var over da vi ble 25. Da var vi oldinger
Hehe ja veldig lite gøy! Syns synd på meg selv støttMen fortsatt lite gøy da...
Da er du yngre enn meg.Vet ikke om jeg tør å si det... he he... 36
He heDa er jeg antikk nå28 her....
Hehe ja veldig lite gøy! Syns synd på meg selv støtt![]()