Er noe slikt, ja.Ble ikke så mye søvn her heller gitt.... men jeg kan sove når jeg blir gammel er det ikke det man sier da Hehe
Glad det ikke er så lenge til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er noe slikt, ja.Ble ikke så mye søvn her heller gitt.... men jeg kan sove når jeg blir gammel er det ikke det man sier da Hehe
Ikke alle som gjør detPleier dere å skravle til langt utpå natta?
Tunga rett i munnenGår rundt for meg nå. Skravler her og med flere fb..
Øy, jeg skal på ferie!!Du får bruke henne til noe fornuftig. Sjåfør eller noe!![]()
Ja noen steder må man jo oppbevare såntVår vaskedame tar heller ikke vårt soverom, fordi det er der vi samler alt annet når hun er der. Tørkestativ, baljer med rene klær, og div annet som ikke har noen riktig plass.
Ja hunden må også vennes til ;-)Hehe, neida hunden gikk fint den. Litt vimsete i starten, men.. Han må vel vennes til han og
Bebis heter Felix![]()
Vi flyttet inn høsten 2013Ja det forstår jeg godt, ikke godt å ha andre til å vaske der da. Du får bare rydde på plass alt, så blir soverommet deres også vasket godt hver uke
. Lenge siden dere flyttet inn?
For ikke å glemme detOg ser opp til![]()
Da begynner det å bli på tide ja.Vi flyttet inn høsten 2013så på høy tid vi kommer i orden!
Men trenger en tur på IKEA...![]()
Æsj, blitt syk???Hjemme fra jobb med bøtta ved siden av meg. Sjekker ut fasilitetene her på Generelt. Skjer her da jenter? Skravlings på høyt nivå?![]()
Gravid, uke 13 - og ingen tegn til at det meget opphausede 2. Trimesteret skal ha noe og si for kvalmen min i allefall!Æsj, blitt syk???
Jeg har nettopp stått opp, så er ikke helt våken enda![]()
Er noe slikt, ja.
Glad det ikke er så lenge til![]()
Hjemme fra jobb med bøtta ved siden av meg. Sjekker ut fasilitetene her på Generelt. Skjer her da jenter? Skravlings på høyt nivå?![]()
Aha, da får vi håpe det snart går over ;-)Gravid, uke 13 - og ingen tegn til at det meget opphausede 2. Trimesteret skal ha noe og si for kvalmen min i allefall!æsj altså!
Hehe god morgen da!![]()
Det gjør jeg jo alltidDu får passe godt på henne da!
Tusen takkGod natt og sov godt
Bare gravid i uke 13. Sliter med svangerskapskvalme endaUff da, er du blitt syk?
Hallo, jeg ser hva du skriver?!Ja, jeg får prøve å utnytte det til mitt eget beste![]()