Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ferdig med permenHehe, det skjønner jegDu må nyte tiden
Hvor lenge har du perm?
OkEr ferdig med permenMannen her fått 17 uker, så her er det 100% jobb igjen.
Det tar du igjen litt etter litt, fremdeles mye igjen av månedenJeg ligger 130 innlegg bak der jeg burde vært...
Masse lykke til, dette klarer du utmerketHar 18 kg som skal av. Første delmål er 5 kg. Må begynne å trene ordentlig igjen.
Tror nå det også er en sterkere motivasjon for å kutte snus enn sjokoladeD er nok til at man får dekket litt av behovet.
Ja, den sjokoladen er snart et større problem enn snus for meg. For snus har jeg klart å kutte..
Ja, ganske deiligOkDeilig å være tilbake på jobb?
Samboeren skal ha 12 uker.. Så han tar hele sommeren til neste år.
Tror nå det også er en sterkere motivasjon for å kutte snus enn sjokolade
Masse lykke til, dette klarer du utmerket
Jeg åmen jeg begynner til uka for har vært syk denne uka
![]()
Ja, det er veldig greit
Vurderer å kjøpe babynest da
Klarte meg fint uten sist da..
Lille U våknet kl 3 for mat og var en ordentlig liten glad gutt etterpåJa, absolutt! Uten tvil! Svangerskap har vært en super måte å slutte med nikotin på.
Men hvorfor er du våken midt på natta?

Jeg vurderte å lage et men kom meg aldri så langtJeg fikk babynest av ei på jobb som laga...det er jo genialt!
Han ligger i det både på sofaen og i senga![]()
Med det var sommerferien, den er over nåFår håpe d! Sprakk så d ljoma i sommerferien, så spent på hvordan d blir fremover..
Sikkert lurtSeff! Men gikk og la meg istedet![]()
Det tar du fint igjenJeg ligger 130 innlegg bak der jeg burde vært...
Jeg har også lyst på nest denne gangen. Får jo kjøpt det "overalt"Jeg fikk babynest av ei på jobb som laga...det er jo genialt!
Han ligger i det både på sofaen og i senga![]()
Håper det. Selv om det nok blir mindre med hverdag igjen.Det tar du fint igjen![]()
Enig! Men så godt..raske karbohydrater er no dritt!!
Tror ikke det finnes noe bedre!Enig! Men så godt..