Helt perfektJepp, der har du meg*bikinismiley*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt perfektJepp, der har du meg*bikinismiley*
Ser opp i taketJa, hva ellers?!![]()
Å ja det er detEr jo et stykke det![]()
Ja da er nok det smartJa mi er også nøye. Var litt usikker på om jeg ville hun skulle ta vårt soverom, men angrer ikke på det. Har ikke så mye der, så fant ut at det ikke gjorde noe. Minsten har astma, og han kommer inn til oss nesten hver natt. Da er det godt å vite at det ikke er mye støv der....
Det gjorde vi jaFikk dere handla mye?
Gjorde detPrøvde mye forskjellig ?![]()
Nope, hun elsker megHaha! Det gjorde du vel...Gitte turte vel ikke si nei til deg
Sikkert kjekt å komme tilbakeJa, men det er 19 år sidenSkal bli herlig å komme dit igjen.
Da kan du ha det så godtTrøtt jeg. Men gidder ikke legge meg ennå
Du får bruke henne til noe fornuftig. Sjåfør eller noe!Bare oss treog Ronja
Men hun har lovet å ta liten plass.
Vår vaskedame tar heller ikke vårt soverom, fordi det er der vi samler alt annet når hun er der. Tørkestativ, baljer med rene klær, og div annet som ikke har noen riktig plass.Ja da er nok det smart
Eneste grunnen til at hun ikke tar det her er pga rotetvi bruker det som oppbevaringsrom for alt vi ikke har plassert etter flytting
![]()
Ja håper detVeldig grei dagNå venter senga!
Huff, håper det går bra med bestefaren din..
Ja det forstår jeg godt, ikke godt å ha andre til å vaske der daJa da er nok det smart
Eneste grunnen til at hun ikke tar det her er pga rotetvi bruker det som oppbevaringsrom for alt vi ikke har plassert etter flytting
![]()
. Lenge siden dere flyttet inn?He he for meg og.. skrev alltid innlegg med flere inn et ord på fbGår rundt for meg nå. Skravler her og med flere fb..
Dårlig kombinasjonjeg er stup trøtt, men det er ikke snuppa
Og ser opp tilNope, hun elsker meg![]()
Kan vel detDa kan du ha det så godt![]()
Hellas er knall uansettSikkert kjekt å komme tilbakejeg har aldri vært der
![]()