syklus etter å ha mistet i uke 23

en_blå_og_en?

En blå, en rosa og en overraskelse
Vi mistet frøken vår i april, født i uke 23. Døde etter en halv time.
Har et stort ønske om å bli gravid igjen. Har to barn fra før.
For dere som har opplevd lignende, hvor lang tid brukte kroppen på å komme inn i normal syklus igjen? Jeg fikk første mens 2,5 Mnd etter, dette var 1. Juli. Etter det ikke dukket opp på nytt. Har siste uka hatt en del murring og trodd noen på gang.
Frustrerende å ikke fungere optimalt, en stabil syklus ville gjort prøvingen enklere...

Takk til dere som måtte ta dere tid til å svare
 
Vi mistet frøken vår i april, født i uke 23. Døde etter en halv time.
Har et stort ønske om å bli gravid igjen. Har to barn fra før.
For dere som har opplevd lignende, hvor lang tid brukte kroppen på å komme inn i normal syklus igjen? Jeg fikk første mens 2,5 Mnd etter, dette var 1. Juli. Etter det ikke dukket opp på nytt. Har siste uka hatt en del murring og trodd noen på gang.
Frustrerende å ikke fungere optimalt, en stabil syklus ville gjort prøvingen enklere...

Takk til dere som måtte ta dere tid til å svare

Eg er so lei meg på dine vegne: ( Små føtter sette dype spor <3 Har mista sjølv i veke 20 og eg veit den følelsen :( Eg va gjennom utskrapning i okt mnd og blødde berre i 4 daga etter Ma , og eg fekk mensen tilbake på slutten ao november mnd. Men de va ik so mykje eg blødde, so fekk eg mensen i desember og plutselig va den borte i nesten 2 mnd. So kom den tilbake i mars og har hatt normal mens siden eller heilt til eg blei gravid på nytt:) Masse lykke til ❤
 
Tok meg 7 uker før mensen kom tilbake. Trodde syklusen var normal etter første mens, og har prøvd som en gal for å få en liten spire. Skulle hatt mensen i går, men ingen mens ennå. G-testen var "ikke positiv" i dag. lurer på om det er vanlig å ha ustabil syklus etter å ha mistet
 
Er mye hormoner i "sving" og hodet påvirker jo det også. Men ikke enkelt å styre tankene når alt en ønsker er å bli gravid
 
Vi mistet frøken vår i april, født i uke 23. Døde etter en halv time.
Har et stort ønske om å bli gravid igjen. Har to barn fra før.
For dere som har opplevd lignende, hvor lang tid brukte kroppen på å komme inn i normal syklus igjen? Jeg fikk første mens 2,5 Mnd etter, dette var 1. Juli. Etter det ikke dukket opp på nytt. Har siste uka hatt en del murring og trodd noen på gang.
Frustrerende å ikke fungere optimalt, en stabil syklus ville gjort prøvingen enklere...

Takk til dere som måtte ta dere tid til å svare
Huff så utrolig trist :( mistet storesøster i uke 19 og hadde ikke jeg blitt gravid hadde jeg hatt syklus på 7 uker så gynekologen til meg
 
Jeg var 18 uker på vei da jeg tok medisinsk abort pga MA, så ikke like langt på vei, men svarer uansett :) Her tok det 6 uker før jeg fikk tilbake mens. Har bare hatt én mens siden da, men ser ut som at jeg allerede er tilbake i vanlig syklus heldigvis :) Da jeg mistet i uke 12 tok det 9 uker, så varierer veldig tydeligvis....
 
Utrolig trist å høre, kjære deg.. :( Vi mistet selv i uke 25. Men fikk ett fantastisk døgn med henne.
Jeg blødde 2 uker etter fødselen, hadde eggløsning dagen etter, så mensen igjen 2 uker etter det.
Så for meg forsvant hormonene veldig fort, og syklusen min var stabil med en gang, heldigvis....
Dette var i mars i år.
 
Mistet i uke 21, og synes og huske at jeg blødde i 4 uker etterpå. (Hormonene var raskere ute enn etter ma (uke 12), men den gangen gikk jeg med rester i livmora i fem uker) Jeg ble gravid med lillebror etter 3 mnd, trolig på 2. pp. Et utrolig nervepirrende svangerskap, og var livredd for å få termin samtidig som vi mistet englejenta vår. Lillebror kom til verden 2 uker før hans støresøsteres dødsdag. Så det er mulig å få barn raskt igjen, men det er også anbefalt og vente, og hadde jeg visst bedre hadde jeg gjort det. Sorgen var så stor, og redselen i svangerskapet til tider enorm, så jeg kunne nok trengt litt tid til å komme til hektene igjen, men kroppen skrek etter å bli gravid igjen....

Kondolerer, ufattelig vondt å miste. Tenker på min lille jente hver dag, og nå to år etterpå gjenlever jeg stadig det som skjedde de dagene vi mistet henne. Savner henne, men har et fantastisk hjerteplaster i lillebroren hennes. Selv om arret etter det vi opplevde alltid vil være der.
 
Vi mistet frøken vår i april, født i uke 23. Døde etter en halv time.
Har et stort ønske om å bli gravid igjen. Har to barn fra før.
For dere som har opplevd lignende, hvor lang tid brukte kroppen på å komme inn i normal syklus igjen? Jeg fikk første mens 2,5 Mnd etter, dette var 1. Juli. Etter det ikke dukket opp på nytt. Har siste uka hatt en del murring og trodd noen på gang.
Frustrerende å ikke fungere optimalt, en stabil syklus ville gjort prøvingen enklere...

Takk til dere som måtte ta dere tid til å svare


Sender deg en stor varm klem <3

Vanskelig det med Kroppen, hormoner og syklus.

Jeg mistet min skatt i uke 21/22.
Da fikk jeg mensen ca 4 uker etter at jeg stoppet å blø.
Når jeg mister andre gangen fikk jeg også mensen 4 uker etter. Men etter jeg mistet denne gangen i Mai. Så er alt bare tull, vet aldri når eller om jeg får mensen. Vi vil også prøve igjen, så forstår hvordan du har det..

Jeg skal prøve fotsone og akkupunktur for å stabilisere syklus, har hørt mye positivt om det:)
 
Mistet i uke 21, og synes og huske at jeg blødde i 4 uker etterpå. (Hormonene var raskere ute enn etter ma (uke 12), men den gangen gikk jeg med rester i livmora i fem uker) Jeg ble gravid med lillebror etter 3 mnd, trolig på 2. pp. Et utrolig nervepirrende svangerskap, og var livredd for å få termin samtidig som vi mistet englejenta vår. Lillebror kom til verden 2 uker før hans støresøsteres dødsdag. Så det er mulig å få barn raskt igjen, men det er også anbefalt og vente, og hadde jeg visst bedre hadde jeg gjort det. Sorgen var så stor, og redselen i svangerskapet til tider enorm, så jeg kunne nok trengt litt tid til å komme til hektene igjen, men kroppen skrek etter å bli gravid igjen....

Kondolerer, ufattelig vondt å miste. Tenker på min lille jente hver dag, og nå to år etterpå gjenlever jeg stadig det som skjedde de dagene vi mistet henne. Savner henne, men har et fantastisk hjerteplaster i lillebroren hennes. Selv om arret etter det vi opplevde alltid vil være der.


Ser vi er flere i samme "båt"
Vondt å oppleve å miste en helt perfekt liten baby.
Skjønner følelsen din av å ville bli gravid igjen raskt. Ikke noe annet jeg har ønsker heller.
På en annen side er det kanskje bra for hodet at det går litt tid. 4mnd siden her nå.
De syklusen ble litt lengre enn normalt her nå )35 dg) så kanskje er den ikke helt på bærtur allikevel. Prøver å ikke la det stresse meg, men det er ikke lett. Enda godt vi har to barn som får hverdagen til å gå, hvis ikke hadde det vært enda verre tror jeg.

Et nytt svangerskap blir nok tøft på en helt annen måte enn tidligere, men gevinsten i enden må vi ha tro på at vi får.
 
Back
Topp