Men du kommer nok over 1000Det tror jeg ikke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men du kommer nok over 1000Det tror jeg ikke
En bil som lå på taketÆsj...,ulykke?![]()
Herlig! Husk solkremFint, holder på å pakke med meg bikini nå![]()
Verdt et forsøk![]()
Gratulerer så myeVi venter på en lite Marsspire! <3
Liker ikke detKlart jeg kan![]()
Er du gal dameOg sikkert hjemme igjen nå![]()
Vi får se daMen du kommer nok over 1000![]()
Snill svigerfar daMhm
Vi skulle kjøpe båten, men selger satt en frist på søndag med å få solgt den, ellers tok han den med til utlandet. Og det var en fredag vi var å så på den. Fikk ikke hvert i banken for å få lån, så svigerfar kjøpte den for oss. Så skulle vi kjøpe den av han igjen.. Tiden gikk og det var egentlig like greit at han eide den.. Så vi kjøpte den aldri av han.. Vi bodde så helt gratis i båten.. Nå sitter han og skal selge den.. Han har jo en ribb også, så han trenger ikke 2 båter..
Gratulerer med detJeg har blitt tante igjen![]()
Ja, enda mye igjen av augustVi får se da
Laget en rett fra Kambodia med grønnsaker, biffkjøtt og ris ved siden av. Ble veldig godt, var lenge siden jeg hadde laget den. Fikk oppskriften av noen venner som er ofte i Kambodia. Hva var menyen hos dere i dag?Hva spiste dere?![]()
Så utrolig gøy, gratulerer så myeJeg har blitt tante igjen![]()
Her er mellomste livredd vannJa, supert med trygge barn i vannnest eldste er livredd vann igjen, så det er stor forskjell på barn!
![]()
Så deilig at mannen kom hjemGuttungen på fotballtrening med sin far (hurra, han kom hjem og fulgte ham, jobber videre etterpå) og jentungen har fått frem "turnematta" (sånn gynmatte som vi kjøpte da eldste var baby, til å ligge på) Og mor sløver....
Gratulerer så myeJeg har blitt tante igjen![]()
Skikkelig bondegårdsromantikkDrømmen er et småbruk med et stoooort tre på tunet og mange epletrær i Hagen![]()
Det har vel du all mulighet tilSkikkelig bondegårdsromantikk![]()
Det er det ja men nå starter de travle tidene snartJa, enda mye igjen av august![]()