Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fortsatt litt misunneligJeg er utstyrt med egen vaskedame hver tirsdag
Ellers får jeg gjort masse innimellom skravlingen![]()
Burde min gjort ogMin ligger i lader hele dagen den![]()
Så bra det funka!!Idag har vi testa ut trilletur med hund på slepfunka fint jo! Og F sov seg igjennom hele greia...
![]()
Nei, det er det jo ikke da
Håper ikke du blir syk!
Der var duu!!savnet deg!
Sa jo at jeg ikke kom til å være her i dag.Heeeii!!går kjempe fint med meg!
Hvordan er formen din?![]()
Så bra det funka!!![]()
Fikk ikke du nettopp da? Tiden flyr ;-)Vi venter på en lite Marsspire! <3
HurraSå braså kan du kose baby litt også når du er her
![]()
Fint, svinger innom når jeg er i nærhetenNår som helst![]()
Nei, sånt driver jeg ikke medHun tar ikke pauser
Hurradet er jo vinn-vinn for meg! Klesvask OG baby
![]()
Ja forstår at dette er noe en blir hekta/ avhengig av. Lurer på om jeg blir bitt av basillen.........Vel, jeg føler meg ikke veldig effektiv, men det drypper inn et innlegg her og et innlegg der, og stadig er jeg ajour for dagen innen jeg legger meg likvel. Så litt effektiv er jeg kanskje på et vis eller rett og slett en anelse avhengig.
Slett ikke sånn Ronja-nivå da, vaskehjelp eller ei.

Ha ha jo det føles sånn, hun er 10 mndFikk ikke du nettopp da? Tiden flyr ;-)
Men gratulerer!
Så flott at tiden har gått fort da. Vi har også kattunger, men de er bare ute. Bor på en gård. Alltid noe å holde fingrene i ja. Har dere flyttet inn i ny leilighet nå?Ja.. Vann i kroppen også.. Prøver å holde det i sjakk med støttestrømper og ha beina ofte høyt. Og var kvalm frem til uke 12 og når magen virkelig ble større, men bare kvalm når jeg spiser og når jeg er sulten...
Heldig du er daDet går nok fint
Så bra, håper jeg kan ha det sånn neste gang
Dagene går fort ja.. sover lenge, siden jeg sliter med å sovne om kveldene (varm, mye aktivitet i magen osv), prøver å bli ferdig med barnerommet, prøver å bli ferdig i leiligheten etter flyttinga, strikker, er innom jobb, har diverse kontroller og timer (lege, gyn, jordmor, ul og manuell terapeut), små pakker fødebag, slapper av og hviler når formen er ille osv... Katta fikk kattunger i april, så de styra rundt og oppholdt meg frem til de flytta i sommerferien.. Så har ting å gjøre, så tiden går faktisk fort (tiden etter oul vel og merke)... Og ting tar tid, så små pusler..
Når legen sa til meg at jeg ble sykemeldt så sa hodet mitt bare: dette kommer til å bli et sinnssykt langt svangerskap. Men tiden har løpt..
Huff, blir litt å jobbe med da..Ingen av mine er trygge i vann, dessverreVi må jobbe videre med dem
Ikke mye annet å gjøre nei. Mage krevende å finne tid til detHuff, blir litt å jobbe med da..Har hjulpet litt på 6-åringen med hyppige turer i svømmehall. Det er vel egentlig ikke så mye annet man kan gjøre heller..
Det er jo tett det da!Ha ha jo det føles sånn, hun er 10 mnd![]()
Det er fort gjort...Ja forstår at dette er noe en blir hekta/ avhengig av. Lurer på om jeg blir bitt av basillen.........![]()