Skravletråd august

Har to gutter og ei jente. Tror det blir gutt, men satser på å få vite det på oul. Har du handlet mye? Mye søtt til jenter:)
Ok, litt av hvert er kjekt ;) Ok, det blir spennende å se da ;) Jeg synes det er mest gutteting og klær i butikkene :p
Har handlet nesten alt vi trenger.. Mye i nøytralt, tenker fremover. Vi ønsker flere barn.. Klær har jeg arvet og vil fortsette å arve fra samme person. Så det er kjekt ;) Men har kjøpt noe selv også, vil liksom ha våres stil på klærne også. Og så er det jo koselig å handle :)
Har du alt du trenger? Har du tatt vare på fra de andre eller må dere skaffe alt på nytt? Hvor gamle er barna dine?

Ok, litt av hvert er kjekt ;) Ok, det blir spennende å se da ;) Jeg synes det er mest gutteting og klær i butikkene :p
Har handlet nesten alt vi trenger.. Mye i nøytralt, tenker fremover. Vi ønsker flere barn.. Klær har jeg arvet og vil fortsette å arve fra samme person. Så det er kjekt ;) Men har kjøpt noe selv også, vil liksom ha våres stil på klærne også. Og så er det jo koselig å handle :)
Har du alt du trenger? Har du tatt vare på fra de andre eller må dere skaffe alt på nytt? Hvor gamle er barna dine?
De er fra 3- 10 år.Ja det er kjekt å handle litt, men mine har også arvet en del. Har en del, men har gitt bort mye av klærne. Blir nok en del shopping når vi vet hva det blir. Har ikke begynt å handle noe enda, kanskje rett etter oul. Har du vært i fin form i svangerskapet?

Hei du!:) vært mye borte i det siste jeg, så har jo ikke fått med meg noen ting! Hvordan gikk det med fødsel og alt? Du skulle vel igangsettes dagen etter, sist jeg snakka med deg :D

Heihei! Joda, fødsel gikk supert :D
Kom på sykehuset kl19, riene starta 00.15 og mini var ute 03.52 :D
Så det gikk jo fort for seg når det først ble gang :p
Nå er han en uke gammel idag :D
Hva har du drevet med da? :)

Back
Topp