Er fornøyd med detDu holdt i 5 dager! Bra det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er fornøyd med detDu holdt i 5 dager! Bra det
Det gjenstår å seNja, vet ikke hvem som er rar. Får se om de ekstra hendene dukker opp etterhvert.....
Har to gutter og ei jente. Tror det blir gutt, men satser på å få vite det på oul. Har du handlet mye? Mye søtt til jenterOkSå spennende
Hva har du fra før? Har du peiling på hva det blir?
Vi venter jenteJeg fikk jentefølelsen en liten stund før oul.
Det bør du væreEr fornøyd med det![]()
Jepp, blir spennendeDet gjenstår å se
Hva har skjedd??Dåne, ikke alle som er like serviceinnstilte. .
Hva har skjedd???Dåne, ikke alle som er like serviceinnstilte. .
Ok, litt av hvert er kjektHar to gutter og ei jente. Tror det blir gutt, men satser på å få vite det på oul. Har du handlet mye? Mye søtt til jenter![]()
Husk å se etter fotball godterSnart i Sverige. Hurra!
Det gjør det ikke her iallefall. Med mindre det er utenfor.... da blåser det fort vekk.Klær eller oppvask går desverre ingen steder![]()
Det har du vel klart alleredeOk da. Det er 750
Det gjør det ikke her iallefall. Med mindre det er utenfor.... da blåser det fort vekk.
De er fra 3- 10 år.Ja det er kjekt å handle litt, men mine har også arvet en del. Har en del, men har gitt bort mye av klærne. Blir nok en del shopping når vi vet hva det blir. Har ikke begynt å handle noe enda, kanskje rett etter oul. Har du vært i fin form i svangerskapet?Ok, litt av hvert er kjektOk, det blir spennende å se da
Jeg synes det er mest gutteting og klær i butikkene
Har handlet nesten alt vi trenger.. Mye i nøytralt, tenker fremover. Vi ønsker flere barn.. Klær har jeg arvet og vil fortsette å arve fra samme person. Så det er kjektMen har kjøpt noe selv også, vil liksom ha våres stil på klærne også. Og så er det jo koselig å handle
Har du alt du trenger? Har du tatt vare på fra de andre eller må dere skaffe alt på nytt? Hvor gamle er barna dine?
Så braSnart i Sverige. Hurra!
Sånn har ikke jeg![]()
Slik, som du ser
Hei du!vært mye borte i det siste jeg, så har jo ikke fått med meg noen ting! Hvordan gikk det med fødsel og alt? Du skulle vel igangsettes dagen etter, sist jeg snakka med deg
![]()
Du har jo ikke det i appen om du ikke har appen, sier seg jo selv ;-)Sånn har ikke jegmen så har jeg ikke lastet inn appen