isbjørn
Elsker forumet
Har du klart 700 på 5 dager?????Det var 700
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du klart 700 på 5 dager?????Det var 700
Så gøyHele huset. Nå er det soverommet som blir prioritert
Det eer da ikke vanskeligHar du klart 700 på 5 dager?????
Det er imponerendeDet eer da ikke vanskelig
Egentlig ikke. Har holdt på i mange år, så er ganske lei nå. Lever i konstant rot og kaos. Men det er jo kjekt når vi engang blir ferdigSå gøy![]()
Ja det skjønner jegEgentlig ikke. Har holdt på i mange år, så er ganske lei nå. Lever i konstant rot og kaos. Men det er jo kjekt når vi engang blir ferdig
Ronja har nesten 2000Det er imponerende![]()
To dager til på stuegulvet, så er det tilbake i egen seng. Gleder meg veldig.Ja det skjønner jeg![]()
Jeg har ikke ord..Ronja har nesten 2000
Joda, styrer på jegEller du hadde ikke så mye å gjøre
Håper detNeida det går over
God turVi skal visst til sverige
Skal si du er effektivJoda, styrer på jeg
Vasket to maskiner med klær, brettet to stativ, vært i butikken, betalt regninger, strøket to gardiner, ryddet låve, kastet søppel, tømt kattedo, spilt fotball med eldste, flyttet en campingvogn, ryddet veranda for leker, printet ut bilder, ute med søpla, luket to blomsterkasser, vært en tur hos mamma![]()
Så flink du har vært da!Joda, styrer på jeg
Vasket to maskiner med klær, brettet to stativ, vært i butikken, betalt regninger, strøket to gardiner, ryddet låve, kastet søppel, tømt kattedo, spilt fotball med eldste, flyttet en campingvogn, ryddet veranda for leker, printet ut bilder, ute med søpla, luket to blomsterkasser, vært en tur hos mamma![]()
Synes det var veldig imponerendeDet eer da ikke vanskelig
Skylder på mannen jeg ogsåSant. Mannen samler på alt mulig..
Hun er skravledronningen vår daJeg har ikke ord..bøyer meg i støvet
Det er veldig deiligDet kunne jeg og tenkt meg![]()
Fysj...så kjedelig værSkikkelig grått og trist her