Skravletråd august

Kan jeg spørre hva som skjedde?
Søndag for en og en halv uke siden, så var mannen og eldste på kino. De dro på Egon etterpå for hun ville ha pannekaker.

Hun var halvveis i måltidet og ville ha en spisepause, så hun gikk i lekekroken.

Der var d en gutt som hang etter et tau. Dette syns jo hun så gøy ut, så når han gikk begynte hun å henge i tauet. Hun hang opp ned og plutselig ga tauet litt etter, og hun datt i bakken med hode/nakke/skulder først. Rett i flisgulv. Faren merka med en gang på henne at noe var galt, så de dro til legevakta, tok røntgen, men ingen brudd ble sett.

Hun klagde på vondt fremdeles, så i forrige uke dro de hos legen. Fremdeles ingen brudd oppdaget.

Idag dro vi til legen igjen, og hun ble sendt rett til lokalsykehuset for ny røntgen. D måtte en spesialist til for å få plassert henne slik at de så bruddet tydelig.

Så er ikke så rart hun har vært så passiv med hånden og at hun ikke tåler at vi rører kragebeinet hennes..

Her ser du.

Stygt brudd eller? De gror heldigvis fort. Min brakk det i 1. Klasse. Hjernerystelse er kjipt da

D så foreløpig bra ut sa de. Hun skal holde armen/skulderen/kragebeinet i ro i 3 uker. Kjipern at d er høyre hånd og hun starter på skolen snart..

Masse god bedring til frøkna.
Håper det leges godt♡

Tusen takk! Håper d jeg og.

Nei og nei :-(
Hvor gammel er hun?

Hun er 6,5 og starter på skolen 17. august :(

Krysser fingrene for det da:)
Har lagt oss mellom 21 og 23, så har ikke vært veldig sent. Da har jeg tatt kveldsmaten på senga da, også har hun sovnet rundt 23 og sovet i 3-6 timer før hun vil ha mat igjen:)

Det er jo veldig bra da :) her sover lillebror ganske mye av kvelden men jeg kommer meg ikke i seng da :P

Idag har jeg vært så nervøs! Har følt meg så uggen i flere dager, og igår slo det meg "tenk om jeg er gravid". :o Fikk tatt test nå nettopp, og den var negativ, takk og lov. :P
Men lurer på hvorfor jeg føler meg uvel...
Kanskje for tidlig for test?;)

Storebror var 3720 og frøkna var 3670 ;-)
Jeg var ca 2700 da jeg ble født :-P
Da var du ikke stor. Hehe
Var ikke stor her heller med sine 2870g, men helt perfekt på alle score:)
Fin str på barna dine da:)

D så foreløpig bra ut sa de. Hun skal holde armen/skulderen/kragebeinet i ro i 3 uker. Kjipern at d er høyre hånd og hun starter på skolen snart..

Tusen takk! Håper d jeg og.

Hun er 6,5 og starter på skolen 17. august :(
Ja da blir det en kjip skolestart :-(
Men men, det får man ikke gjort noe med..

Hei hei :) dette kan bli en dag med lite skravling for min del. Lillebror spiser, gulper, spiser, klager men sove det klarer han ikke helt stakkars... virker som om han er ganske tett i nesa også men får ikke ut mere buser av nesa hans heller...

Hva er deres planer i dag da?
God bedring til lillegutt:)
Jeg holder bare på hjemme idag jeg..

Ja. Og bruddet var plassert sånn at d var vanskelig å se d på røntgen, men de fant det til slutt heldigvis!

Ja, d var et dekorasjonsrep som hadde falt delvis ned (eller rivd for alt vi vet), og var ikke til lek. D er hardt flisgulv der, så d er vel egentlig bare en tegnekrok.

Har sendt de en mail nå.
Æsj, så kjedelig situasjon... :(
Håper du får svar!

Ja. Og bruddet var plassert sånn at d var vanskelig å se d på røntgen, men de fant det til slutt heldigvis!

Ja, d var et dekorasjonsrep som hadde falt delvis ned (eller rivd for alt vi vet), og var ikke til lek. D er hardt flisgulv der, så d er vel egentlig bare en tegnekrok.

Har sendt de en mail nå.
Godt det som regel gror fort

Back
Topp