Skravletråd august

Søndag for en og en halv uke siden, så var mannen og eldste på kino. De dro på Egon etterpå for hun ville ha pannekaker.

Hun var halvveis i måltidet og ville ha en spisepause, så hun gikk i lekekroken.

Der var d en gutt som hang etter et tau. Dette syns jo hun så gøy ut, så når han gikk begynte hun å henge i tauet. Hun hang opp ned og plutselig ga tauet litt etter, og hun datt i bakken med hode/nakke/skulder først. Rett i flisgulv. Faren merka med en gang på henne at noe var galt, så de dro til legevakta, tok røntgen, men ingen brudd ble sett.

Hun klagde på vondt fremdeles, så i forrige uke dro de hos legen. Fremdeles ingen brudd oppdaget.

Idag dro vi til legen igjen, og hun ble sendt rett til lokalsykehuset for ny røntgen. D måtte en spesialist til for å få plassert henne slik at de så bruddet tydelig.

Så er ikke så rart hun har vært så passiv med hånden og at hun ikke tåler at vi rører kragebeinet hennes..
Huff! Stakkars. Da hadde jeg sendt en skikkelig klage

Hei hei :) dette kan bli en dag med lite skravling for min del. Lillebror spiser, gulper, spiser, klager men sove det klarer han ikke helt stakkars... virker som om han er ganske tett i nesa også men får ikke ut mere buser av nesa hans heller...

Hva er deres planer i dag da?

Håper han får sove litt etterhvert da:)
Her har vi ikke store planer. Får muligens besøk av kompisen til samboer ettetpå, også har jeg planer om tidlig kvelden om vesla er enig:)

Håper han får sove litt etterhvert da:)
Her har vi ikke store planer. Får muligens besøk av kompisen til samboer ettetpå, også har jeg planer om tidlig kvelden om vesla er enig:)

Han sover oppå meg nå, litt urolig søvn merker jeg men han sover. Så håper jeg ting er litt bedre for han når han våkner :)

Får satse på at hun er enig med deg da :) Når har dere hvert i seng de andre dagene? Og hvordan sover hun om natta?

Back
Topp