En tur til legen?Drikker for mye. Ikke gravid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En tur til legen?Drikker for mye. Ikke gravid
Eller du hadde ikke så mye å gjøreFordi jeg er så effektiv veit du![]()
Neida det går overEn tur til legen?![]()
Huff! Stakkars. Da hadde jeg sendt en skikkelig klageSøndag for en og en halv uke siden, så var mannen og eldste på kino. De dro på Egon etterpå for hun ville ha pannekaker.
Hun var halvveis i måltidet og ville ha en spisepause, så hun gikk i lekekroken.
Der var d en gutt som hang etter et tau. Dette syns jo hun så gøy ut, så når han gikk begynte hun å henge i tauet. Hun hang opp ned og plutselig ga tauet litt etter, og hun datt i bakken med hode/nakke/skulder først. Rett i flisgulv. Faren merka med en gang på henne at noe var galt, så de dro til legevakta, tok røntgen, men ingen brudd ble sett.
Hun klagde på vondt fremdeles, så i forrige uke dro de hos legen. Fremdeles ingen brudd oppdaget.
Idag dro vi til legen igjen, og hun ble sendt rett til lokalsykehuset for ny røntgen. D måtte en spesialist til for å få plassert henne slik at de så bruddet tydelig.
Så er ikke så rart hun har vært så passiv med hånden og at hun ikke tåler at vi rører kragebeinet hennes..
Kjekt med harry turVi skal visst til sverige
Sant. Mannen samler på alt mulig..Samme heraltfor mye kjekt å ha!
Ikke så veldigKjekt med harry tur![]()
Det kunne jeg og tenkt megJa jeg bor på gård![]()
Skikkelig grått og trist herEr dere ikke like heldig som meg?![]()
Har overrasket meg selvDu klarer deg bra![]()
Jeg synesIkke så veldig![]()
Har aldri likt det, derfor gjøres det sjeldenJeg synesmen så bor vi laaaaangt unna
2870 veide hun daHva veide hun ved fødsel?
Hei heidette kan bli en dag med lite skravling for min del. Lillebror spiser, gulper, spiser, klager men sove det klarer han ikke helt stakkars... virker som om han er ganske tett i nesa også men får ikke ut mere buser av nesa hans heller...
Hva er deres planer i dag da?
Uff da stakkars lille
Er bra det2870 veide hun da
Også veide hun 2790 lørdagen vi dro hjem, så hun har blitt så stor![]()
Håper han får sove litt etterhvert da
Her har vi ikke store planer. Får muligens besøk av kompisen til samboer ettetpå, også har jeg planer om tidlig kvelden om vesla er enig![]()
Det er han! Alltid vært som en fisk i vannetHaha...skikkelig vassrotte![]()
Kryddet fingrene for detHan har heldigvis sovnet på meg nå så håper ting er bedre når han våkner![]()