Deilig med opprydningGleder megskal rydde gjennom alle tingene før de kommer inn på rommet
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig med opprydningGleder megskal rydde gjennom alle tingene før de kommer inn på rommet
![]()
Haha...så herligBabyen prøver å kle på seg selvutrolig søtt å se på
![]()
Da er man jo nødt til å hvile på dagenJeppbabyen er ganske umulig om natta
![]()
Oi, nei stakkarNå viser d seg at eldste har knekt kragebeinet, så da kan hun ikke bade for armen skal være i ro i 3 uker, så da blir d nok ikke bading på meg heller gitt.
Da hadde det vært kjektJeg gjørmå bytte stol til snuppa nå
![]()
Jepp, og reise til syden om det blir for illeVeldig kjedeligMen men.. Vi må ta det været vi får.
Krysser fingre for detVi får se om det stemmer![]()
Så koseligJa, vi har bestilt. Blir Rhodos 23 august
AU auNå viser d seg at eldste har knekt kragebeinet, så da kan hun ikke bade for armen skal være i ro i 3 uker, så da blir d nok ikke bading på meg heller gitt.
Utrolig kjektDeilig med opprydningskulle ha ryddet soverom selv....
Har endel å gjøre idagMhm sikkert bare bittelitt
Ikke sant?!Skjønner den har vært dårlig når man er fornøyd med tosifret temperatur![]()
![]()
Akkurat ferdig å trene, nå dusj, butikken og rydde i låvenBlir veldig koselig!Takk for det
![]()
Planer for dagen du da?
Produktivt!Akkurat ferdig å trene, nå dusj, butikken og rydde i låven![]()
Åh! Har du låve? Det vil jeg og gjerne haAkkurat ferdig å trene, nå dusj, butikken og rydde i låven![]()
Tror ikke det er 15 grader her.Ikke sant?!hurra det er 15 grader idag liksom
![]()
Slapp av på sofaen duFår ikke gjort noe som helst når jeg er så svimmel! Blæ
Ååh...det er jo stasJa, veldig!Bade er gøy, i allefall sammen med barna. Enda mer gøy i år siden eldste har lært å svømme
![]()
Løp, løpMå snart lade ser jeg..
Hihi, du kan jo bare lese litt ;-)Da skal jeg shoppe
Var innom men ble for mye for meg, så rygget pent ut av den tråden igjen![]()