Mye trøst i dyrFikk hest når jeg var 14, den har sett mye snørr og tårer stakkars![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mye trøst i dyrFikk hest når jeg var 14, den har sett mye snørr og tårer stakkars![]()
Mye trøst i dyr![]()
Neste søndagSå bralenge til dåp?
Neste søndag![]()
Det er kjipt med allergi!Ja. Livredd for at småen skal være allergisk mot hest, hund eller katt....
Så koseligNeste søndag![]()
Det er kjipt med allergi!

Oj! Stakkars. Eldste min reagerer på katt og jeg reagerer litt på hundehårJeg har ingen, men mannen har høysnue stakkars. Blir stas for han å være hestepasser de to første ukene etter fødsel![]()
Oj! Stakkars. Eldste min reagerer på katt og jeg reagerer litt på hundehår![]()

Er så kjekt med dyrUff... Jeg er vokst opp med hest, hund, katt, høns, sauer, you name it. Er vel så immunisert som man kan bli![]()
Er så kjekt med dyrvi er ikke så ille plaget, heldigvis

Veldig kjekt med hundKan ikke forestille meg et liv uten. Er uten hund for første gang på veldig mange år, savner det sårt. Mannen mener dog hest og katt er nok, men blir nok hund om et par år også![]()
Veldig kjekt med hundvi måtte avlive vår
![]()
Så tristGodjenta mi døde av kreft i november, er ikke helt over det enda.
Så tristRart at man kan bli så glad i et dyr.
Ville hatt hviteOm tre dager kan jeg flytte inn igjen på soverommet! Jeg gleder meg! Hvilke farger kan jeg ha på gardinene når rommet blir lyseblått med hvite lister og skap? Jeg er helt ute når det gjelder interiør![]()
Vi hadde en setter mix og en rottweiler. Begge er dypt savnetDe er som familie. Hvilken hund hadde du?
Vi hadde en setter mix og en rottweiler. Begge er dypt savnet
Du da?