MrsIrusuki
Forelsket i forumet
Fisket en minifisk på hytta. Niesen min skulle absolutt spise den. Fisken ble grillet og servert. Kan du ta vekk beina? Det var jo bare bein..
Typisk unger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fisket en minifisk på hytta. Niesen min skulle absolutt spise den. Fisken ble grillet og servert. Kan du ta vekk beina? Det var jo bare bein..
lite tid, gravid, og nå er det noe gale med motoren.Nei? På grunn av barn(a)?
Jeg liker fiskepinner og fiskebollerLiker ikke fisk jeg... Men det gjør hele resten av familien, pluss herr mann (og katten), så drar fisk uten dårlig samvittighet![]()
lite tid, gravid, og nå er det noe gale med motoren.
jeppTypisk unger![]()
Jeg liker fiskepinner og fiskebollermannen elsker fisk

Ja, det blir braBlir bra når dere får den i orden da, har vokst opp på sjøen selv og ønsker det samme for Påsan. Har man muligheten så er det helt supert selv med småbarn vil jeg tro![]()
Vet. Inneholder sikkert bare fiske lukt.. he heKan strekke meg til røykt laks eller ørret, og makrell i tomat en skjelden gang i blandt! Fiskepinner er jo knapt fisk![]()
Ja, det blir braellers er det jo bare til å selge den.
Begynner nok å bli kvelden for mangeHar alle andre lagt seg? Ble så stille
SikkertBegynner nok å bli kvelden for mange![]()
Hehehe. Litt søtt da!!He he.. lakseørret. Hun ble skuffet over at den ikke var rosa
Veldig kjekt med båtDen blivende morfar her solgte båten sin for en tid tilbake til min store gru. Heldigvis er han sjømann, og flere i familien har båter av varierende størrelser som de gladelig låner ut. Så han skal nok pent få ta oss med på båttur![]()
kommer i tide hvertfllDet blir bra![]()
VeldigHehehe. Litt søtt da!!![]()
Hver sin smakLiker ikke fisk jeg... Men det gjør hele resten av familien, pluss herr mann (og katten), så drar fisk uten dårlig samvittighet![]()
Hva slags pc har du kjøpt?kommer i tide hvertfll
Javisst er det detDet er enda godt![]()