LItt skummelNei det har jeg ikke... Skummelt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
LItt skummelNei det har jeg ikke... Skummelt?
SikkertJaktenke er da vel et veldig veletablert begrep?
Veit du hva? Jeg kjøpte top-coat og én lakk og da fikk jeg lakken gratis, for den fulgte med når man kjøpte top-coatenGod kveld :-D
Jeg tok meg en tur på senteret i kveld og benyttet sjansen til å få et par nailsinc-neglelakker med 20% rabatt på vita ;-)
Øy, neida, ikke i denne sakenØy?!jeg vet best
![]()
Gressenke har jeg hørtJaktenke, eller også gressenke, er godt etablert begrep ja![]()
Det er det nokRegner med det er medfødt![]()
Du er hjertelig velkommen ;-)Hmmm....plutselig svinger jeg inn i gården din![]()
Ja, det er deilig å komme tilbake til rutinene!Heldig du
Men blir litt godt å komme tilbake til hverdagen på jobb også![]()
Jeg er fiskeenkeGressenke har jeg hørtmen ikke jaktenke
![]()
Ja det gjør man nok uansettJeg tror nok man vil tenke det og angre uansett hvor mye man besøker dem.. :/
Jeg har mormor og morfar også, de ser jeg ikke så ofte, da de bor 3 timers kjøretur unna..
Hihi, ja den ja ;-)Premiene er flotte de, verre med månedens utfordring![]()
Kanskje jeg er miljøskadetHaha...du har for god fantasi![]()
Veldig dumt! Var litt flinkere da jeg bare hadde de to eldste, men da var det jo også enklere å reise!Ja det gjør man nok uansett
3 timer er jo en stykke...så dumt![]()
Det er igrunn jeg ogJeg er fiskeenke![]()
Haha, ja måtte benytte sjansen nå før vi får dyrere sfo og bhg-regningDu kjøper deg jo blakk på neglelakk![]()
Takk for innbydelsenDu er hjertelig velkommen ;-)
Hva, gjør du ikke?!Hihi, ja den ja ;-)
Går ikke for den jeg![]()
Oi, ja det var ikke verst :-DVeit du hva? Jeg kjøpte top-coat og én lakk og da fikk jeg lakken gratis, for den fulgte med når man kjøpte top-coatenog så fikk jeg 20% i tillegg, så jeg fikk begge for 143 til sammen
![]()
Grensenke er jo mer generelt, jaktenke er av spesifikk forklaring jakt. Men ja, begge er normale begreper for meg.Jaktenke, eller også gressenke, er godt etablert begrep ja![]()