Smarteste jeg har skrevet i kveld tror jegJa, er ikke så dumt det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Smarteste jeg har skrevet i kveld tror jegJa, er ikke så dumt det![]()
Bra plan!
Du kjøper deg jo blakk på neglelakkGod kveld :-D
Jeg tok meg en tur på senteret i kveld og benyttet sjansen til å få et par nailsinc-neglelakker med 20% rabatt på vita ;-)
JeppKrysser fingre for det![]()
Ja, det vil jeg troSpesielt da
På mandag blir det andre boller...
Minnene har jeg heldigvisDet skjønner jeg!Det er godt å ha gode minner, syns jeg.
Føler meg veldig heldig. Er alt for dårlig på å besøke henne, så der har jeg litt å jobbe med!
Blir ikke bedreDet er jo bra![]()
Hvilken serie?Mannen har begynt å se en ny serie. Tror ikke det er noe for meg:/
Bare sånn passe ivrig er braJeppmen håper ikke han blir alvorlig bitt av basillen
Jaktenke, den var ny!Jeg er jakt enke jeg
Sitter igjen alene med hus og barn og de hundene som ikke får være med på akkurat den turen![]()
Jepp, enigBare sånn passe ivrig er bra![]()
Den første og andre sesongen var braThe walking dead.
Har du sett den?
Regner med det er medfødtHvor tar du det fra?![]()
![]()
Jaktenke, den var ny!
Jeg er ikke overbevist endaDen første og andre sesongen var bra![]()
God ordningI grunnen godt fornøyd. Ca 10 dager alene med hus og unger I STREKK opparbeider en del helger, kvelder og ettermiddager uten surmuling fra mannen![]()
Heldig duJa, det vil jeg trohar hatt gleden av å slippe å grue med til å begynne å jobbe etter sommeren i år, jeg
![]()
Jaktenke, eller også gressenke, er godt etablert begrep jaJaktenke er da vel et veldig veletablert begrep?
Jeg tror nok man vil tenke det og angre uansett hvor mye man besøker dem.. :/Minnene har jeg heldigvis
Og jeg angrer nå på at jeg ikke besøkte dem oftere...