Håper det funkerHavregrøt, kommer til å bli mye av det fremover...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det funkerHavregrøt, kommer til å bli mye av det fremover...
Håper ikke hun sliter seg utHun skulle prøve på det, ja
Ja magert og godt. Og så trygt når du behandler det selv hele veienElgkjøtt er godtbestefar hadde jaktløyve, så det hendte at vi fikk smake på kjøttet.
Har ikke lett så mye etter det jegGjør det, har sett noen av dem
Ja. Nekter å sove alene. Våkner i det jeg kobler henne av puppen. Dårlig vane![]()
Ja, liker grå/dus rosa og beige/dus rosaVårt soveromkule farger
![]()
Helt enigSynes det tar for lang tid fra pc![]()
Knasker ferske norske gulrøtter rett fra jorda på utsiden av vindu herMmmm knaskerøtter! Eller aller helst helt ferske gulrøtter rett fra jorda!! Neste år må vi ha kjøkkenhage igjen!!
Ikke slit deg ut da![]()
Da taper de seg ikke på veien fra jordet til kjøkkenetKnasker ferske norske gulrøtter rett fra jorda på utsiden av vindu her![]()
Åååååå heldiggrisKnasker ferske norske gulrøtter rett fra jorda på utsiden av vindu her![]()
Det synes jeg også, nesten aldri brukt det.Helt enigtungvint å finne igjen innlegg, scrolle osv...
Har veldig god samvittighetSunt og godt det da![]()
Skulle ønske jeg var naboen din!!Hverken jeg eller mannen er noe glade i det så haugen er blitt så alt for stor nå
Haha, tror ikke jeg fikk med meg detOg dagen før det igjen![]()
Ble mye på kort tidHaha, tror ikke jeg fikk med meg det![]()
Håper han får det til en vakker dagNei. Det tok 8 år med prating om jegerprøven før han tok den. Venter spent på at han skal begynne å jakte.![]()
Det er bra, snuppaJeg skal nok prøve å unngå det
Nei, det rekker de jo ikkeDa taper de seg ikke på veien fra jordet til kjøkkenet![]()
Tror ikke han har lov til å skyte store dyr?Rådyr kan msn vel skyte fra slutten av august og til lille julaften (hvertfall her). Men gubben lar de spise seg opp og jakter de kun i desember![]()