StiligJa, tok jegerprøven når jeg var 15, og har våpen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
StiligJa, tok jegerprøven når jeg var 15, og har våpen...
Ikke slit deg ut daJa, jeg var sykemeldt frem til ferien, nå er jeg 100% til det evt ikke går lenger
Tro meg, han er veldig glad i melken min.Spis mye(!) hvitløk! Da kommer lille U til å digge melka di og stimulere til økt produksjon.
Har vært på rådyr jakt noen ganger, men fikk dessverre ingen dyr.StiligHva jakter du mest?
Det gjør detAbsolutt!Lykkelige barn blir det av det også
![]()
Hun er snart 10 mnd. Vi samsover, men har veldig lyst til å sove alene nå![]()
Tror vi prøver lyse blåKan ikke ha mørk.
Mørk får rommet til å virke mindre.
Må vært lys det får rommet til å virke større
Ja, det er jo stiligvi har fingeravtrykk på vårt. Synes det er litt fancy![]()
Hehe...takk for detDu imponerer![]()
Synd du ikke har tidJeg har ikke tid lenger rett og slett...
Har mest lyst til å jakte rådyr, jeg
Nei. Det tok 8 år med prating om jegerprøven før han tok den. Venter spent på at han skal begynne å jakte.Blir det aldri noe av?![]()
Mannen har aldri begynt. Men kanskje i høst?Jeg har også både jegerprøve og våpen! Men får da aldri tid til å jakte lengre...
Her jakter de rådyr "rundt vegga" nestenJeg har ikke tid lenger rett og slett...
Har mest lyst til å jakte rådyr, jeg
Ja. Nekter å sove alene. Våkner i det jeg kobler henne av puppen. Dårlig vaneÅja.Det skjønner jeg godt! Da vesla var 10 måneder var jeg veldig klar for å få henne ut av soverommet.
Har hun alltid vært sånn?
Vært glad han ikke har begynt, for plutselig er han borte fra 25.september til langt uti novemberMannen har aldri begynt. Men kanskje i høst?
Tror de gjør det her og. Eller hjortejakt. Hører det smeller på rare tidspunkt og på rare steder. Men sånn er det vel på landet?Her jakter de rådyr "rundt vegga" nesten![]()
Er vel detTror de gjør det her og. Eller hjortejakt. Hører det smeller på rare tidspunkt og på rare steder. Men sånn er det vel på landet?
Foreløpig har han bare... (nå er jeg på tynn is) .. lov til å jakte fugl og smådyr?Vært glad han ikke har begynt, for plutselig er han borte fra 25.september til langt uti november![]()
Elgkjøtt er godtEr vel det
Her er det lite hjort men de skjøt faktisk en på jordet her i fjor. Det var spesiell smak, for en som er vant til elg![]()
Rådyr kan msn vel skyte fra slutten av august og til lille julaften (hvertfall her). Men gubben lar de spise seg opp og jakter de kun i desemberForeløpig har han bare... (nå er jeg på tynn is) .. lov til å jakte fugl og smådyr?