Nyt velfortjent pauseDa var jeg i mål så nå tar jeg pause
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyt velfortjent pauseDa var jeg i mål så nå tar jeg pause
Æsj da...håper det retter seg fortFikk ikke quota innlegget ditt nå heller...
Nja, han hadde nok ikke klart seg så veldig godt likevel... Sier han ikke har lekt med noen, og en av de voksne sa at der hadde vært vanskelig å få han med på ting... :-(
hehe njaaa.. jeg betaler mer800,-vet det er dyrt
![]()
Jo takk :-*Nei du er vel ikke noen jålebukk
Men du er vakker, snuppa!![]()
oh godt det en sjelden gang. glutenfri big mac menyHer blir det middag på MC Donalds
Jeg har kommet meg ut av bilen, men driver med ny soving nåFerdig med shopping og du er sikkert ferdig med å sitte i bilen![]()
Savner ryggekamera mitt med sensorerBra det blir fikset![]()
Det var gutten sin detVar gått opp fra 3688 til 3820 her..siden lørdagwoho!
Fikk skryt jo
Har også fått en veldig rolig baby
Hunden kommer om 5min![]()
Håper du ikke kjørerJeg blir svimmel av å skravle i bilen..
Det var gutten sin det
Møte "eldste mann" for første gang ?
Pakke er gøy. Har to jeg skulle hentet jeg ogHar sovet et par timer på sofaen med mini
Nå kommer vel snart samboer hjem så må lage litt mat etterhvert og jeg skal hente pakke på posten fra jollyroom![]()
Ja vi har snakket mye om det nå, at han ikke bare kan sette seg til og ikke snakke med noen. Og så kan han ikke si nei til alt som blir forslått heller.Æsj da...håper det retter seg fort
Ikke noe hyggelig å høre!
Så herligJa, det var første møtet med storebrorhaha, fikk tatt bilde av at han snuste på baby og
kodak-moment
![]()
1 ukes tid![]()
så mett!! God middag![]()
Har du glutenallergi?oh godt det en sjelden gang. glutenfri big mac meny![]()
Gamle mennesker som kjørte i mener du?Det er jo ikke så lenge davar det mye galt med bilen deres?
Det har jeg ja.Har du glutenallergi?