Varte ikke lenge dessverreSå bra![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Varte ikke lenge dessverreSå bra![]()
Det er lurtTakkvi koser oss alltid
mannen har ferie, så prøver å la de bonde litt
![]()
KoseligSitter på sofaen med laptopen på fanget, te i koppen og et koselig program på TV'n.
Må rydde litt på kjøkkenet snart, men det kan vente litt til
Fordi vi er en offentlig etatHvorfor får du ikke ha noe fancy på jobb da?
Det skjønner jrg i grunnFordi vi er en offentlig etatminst mulig dilldall..
Ferdig med shopping og du er sikkert ferdig med å sitte i bilenHva skjer? Sitter i bilen med mini som sovnet på vei hjem fra jobben![]()
Jeg hadde bare mamma og frøkna på sykehuset og pappa var en tur innom på sykehuset. Så dette var første besøk, men så har ikke jeg så mange å få besøk av heller da
Ja det blir det, men ser frem til å få pus hjem nå snart da![]()
Veldig kjektJeg har ønsket meg det leeenge, så da det dukket opp en på Facebook og vi trenger igrunn en til dåpen, så måtte vi kjøpe![]()
Hva slags te drikker du?Nå sover han igjen
Fikk laget meg en kanne til slutte, og den er tom.
Kanskje en til
He he. Kan godt væreHun er sikkert mett etter å ha støvsuget gulv da![]()
Det er helt santHahaha, søte du :-*
ImponerendeHaha, skulle bare inn for å sjekke topplista og ser at flere av dere nærmer dere kravet om 2222 innleggog denne tråden har jo rukket å bli ganske lang, til tross for at vi bare er i starten av August
gøy
![]()
Hurra, da klarte han seg selv daOg pappan kom hjem for en time siden uten gutten ;-)
Så nå er der ganske stille og rolig her ;-)
Samme som her det da. Hva betaler du?Ja, hver 4.ukeblir avhengig!
HagleHva har du tenkt til å kjøpe?![]()
Veldig smartRommet nede til venstre kan kan enten være fryser, eller kjøleskap alt ettersom hva vi trenger![]()
Blir ikke så mye søvn i løpet en nattHåper det ikke ble altfor sent.![]()
Her har det nesten vært litt for meget besøk.. Koselig og, men får liksom så lite tid til annet. Tiden går jo sykt fort når man koser med baby![]()