Ja, det ble natt til sluttFikk dere lagt dere?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det ble natt til sluttFikk dere lagt dere?![]()
Håper det ordner segMistet melken mer eller mindre over natten med eldste, og fikk brått veldig lite med frøkna.
Begge når de var cirka like gamle som det lille U er nå.
Håper på at det bare er akkurat nå siden jeg er ekstremt sliten og småsyk.
Har litt morsmelk i frysen og erstatning i skapet
Det håper jeg ogsåHåper det ordner seg![]()
Hun er sikkert mett etter å ha støvsuget gulv daHjelpe meg.. denne ungen spiser absolutt alt hun finner på gulvet. Men middag og grøt skal hun ikke ha..
Spesielt daJa, det er helt umulig! I alle fall når man ikke skal på jobb tidlig.
Å neiFader heller, ikke denne gang også.
Sulten baby og tomme pupper![]()
Det lurer jeg også på..Å neiblitt av melka?
Jepp.Haha, skulle bare inn for å sjekke topplista og ser at flere av dere nærmer dere kravet om 2222 innleggog denne tråden har jo rukket å bli ganske lang, til tross for at vi bare er i starten av August
gøy
![]()
Bare pga at jeg er offentlig tjenestemann og skal ikke ha så mye dilldallNoen spesiell grunn til det? :O
Er han lei seg idag?Lille U har vært litt vanskelig, så selv om jeg ikke har vært her den siste 1,5 timen har jeg hatt hendene fulle
Hva har du tenkt til å kjøpe?Det skal jeg ogmannen har snart bursdag, så må se om jeg finner noe til han
![]()
Men er 4 t igjenDere kommer dere fremover![]()
Noen er helt råHaha, skulle bare inn for å sjekke topplista og ser at flere av dere nærmer dere kravet om 2222 innleggog denne tråden har jo rukket å bli ganske lang, til tross for at vi bare er i starten av August
gøy
![]()
Vil ikke helt ta flaske når jeg gir, vil ha pupp.Er han lei seg idag?![]()
God bedring til hodetJeg må ta meg en pause på grunn av migrene.
Kommer tilbake når pillene begynner å virke dersom U vil
Så braBle det nå![]()
Huff, da:/Jeg må ta meg en pause på grunn av migrene.
Kommer tilbake når pillene begynner å virke dersom U vil