Vi prøvde oss på en 5 timers tur. Endte med at jeg måtte sitte i bak mellom ungene. Litt trangt kan man si..Helt klart. Vi har kjørt langt fra starten så glad det ikkr har vært noe tull
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi prøvde oss på en 5 timers tur. Endte med at jeg måtte sitte i bak mellom ungene. Litt trangt kan man si..Helt klart. Vi har kjørt langt fra starten så glad det ikkr har vært noe tull
Huff...høres jo utrolig slitsomt utKom meg først i seng kl 23:30, ammet kl 02:45-03:15 og eller det var lille U lys våken og lå og hadde en lang samtale med kaninen sin i sengen før han sovnet igjen. Sover ikke han, sover ikke jeg.
Oppe 06:30
Hadde du bodd her hadde jeg selvfølgelig valgt degMeg da eller??? ;-)
Og det orker du jooooJa jeg klarer det vel hvis jeg orker ;-)
Ja, det er helt umulig! I alle fall når man ikke skal på jobb tidlig.Bra du fikk litt mer søvnumulig å få lagt seg tidlig
![]()
Tipper vi kommer til å se mye til degJa hvis jeg gidder og har tid ;-)
Nei, kan godt bremse littGosj, ja... Trenger ikke gå så altfor fort![]()
Helt genialt, sånn vil jeg også haDet har vi.
Veldig glad for det, har et kjempe stort ett, en slik enVis vedlegget 129027
Stemmer, han er der med pappaen idagJa hun trengte det virkelig![]()
Tja, vi jentene bare slapper av når gutta er ute av huset ;-)
Vet ikke når storebror kommer hjem fra sfo enda, så ingen store planer i dag.
Det tror jeg påVi prøvde oss på en 5 timers tur. Endte med at jeg måtte sitte i bak mellom ungene. Litt trangt kan man si..
Svinger innom på veien jeg daDe er jo gode da!![]()
Bra det har roet segGitt seg nå heldigvis
Da blir du nok finnoe fancy mønster eller?
kommer aldri til å bli nye negler her, for da vil vel den uten synes ekstra godthaha
Kjempe fint
Bra det har roet seg
Ikke noe fancy, det er ikke populært på jobbenvanlig fransk manikyr..
Godt med en pauseTror jeg kommer til å ta en liten pause snart jeg også