Kom meg først i seng kl 23:30, ammet kl 02:45-03:15 og eller det var lille U lys våken og lå og hadde en lang samtale med kaninen sin i sengen før han sovnet igjen. Sover ikke han, sover ikke jeg.Noen som har holdt deg oppe?
Oppe 06:30
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kom meg først i seng kl 23:30, ammet kl 02:45-03:15 og eller det var lille U lys våken og lå og hadde en lang samtale med kaninen sin i sengen før han sovnet igjen. Sover ikke han, sover ikke jeg.Noen som har holdt deg oppe?
Meg da eller??? ;-)God formiddag
Negldame her!
Kan vi se bilde etterpå?God formiddag
Hikke er slitsomt stakkars..
Her står nye negler på planen![]()
Ja jeg klarer det vel hvis jeg orker ;-)Du av alle klarer det fint om du vil![]()
Ja hvis jeg gidder og har tid ;-)Ikke så galt det da
Du kommer deg nok kjapt oppover!
Det hørtes ut som litt lite søvn, ja. U og kaninen hadde vel mye å snakke om daKom meg først i seng kl 23:30, ammet kl 02:45-03:15 og eller det var lille U lys våken og lå og hadde en lang samtale med kaninen sin i sengen før han sovnet igjen. Sover ikke han, sover ikke jeg.
Oppe 06:30
Ja, det blir en del ganger( Så er det ikke like lett å sovne igjen etterpå. Nå har mannen overtatt ungene, men jeg er lys våkenHuff, så kjedelig. Blir det mange turer oppe om natta?
Da har du jo vært kjempe flinkNei, ligger ca 20-30 bak
Ja hun trengte det virkeligDeilig med et formiddagsbad
Hva skal dere idag?
Neida, sto opp kl 08God morgen til deg, du sov visst lenge i dag
Gitt seg nå heldigvisGod formiddag
Hikke er slitsomt stakkars..
Her står nye negler på planen![]()
Tror jeg kommer til å ta en liten pause snart jeg ogsåDa har du jo vært kjempe flink
Og nå blir jeg borte noen timer![]()
Så mye som du har skravlet nå så har du nok klatret på neste oppdateringJa hvis jeg gidder og har tid ;-)
Så da så.Neida, sto opp kl 08![]()
Får håpe det går seg til.. Kanskje hun gjør seg ferdig nå, og blir en rolig og "snill" tenåring.. Er lov å håpeUff da.
Vært mye oppe i natt?
Det er det som er problemet, når man først er våken så er det vanskelig å sovne. Deilig å få slappe av litt daJa, det blir en del ganger( Så er det ikke like lett å sovne igjen etterpå. Nå har mannen overtatt ungene, men jeg er lys våken![]()
Ååå, den likte jeg :-DDet har vi.
Veldig glad for det, har et kjempe stort ett, en slik enVis vedlegget 129027
Ja kanskje det.Så mye som du har skravlet nå så har du nok klatret på neste oppdatering