Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig, men velger å bruke litt mer på de nærmeste (min familie), men da er det fra min lomme det går.Vi gir for den summen vi har råd til. Det hadde jeg gjort om jeg var alene også. Jeg syns ikke det er verdien av gaven i penger som er viktig, for meg er det viktig at gaven er nyttig, praktisk og at den blir brukt. Det er kjedelig å bruke mange penger på en gave du vet at samler støv om noen måneder..
Selvfølgelig, jeg bruker kanskje aller mest på mamma av mine, og da betaler jeg alt som regelEnig, men velger å bruke litt mer på de nærmeste (min familie), men da er det fra min lomme det går.
Bruker ikke mer selv om vi er to, da er man jo plutselig dobbelt så mange å handle gaver til. Før handlet man til egen familie og venner. Han har jo også familie og venner i tillegg til at man får felles venner. Så da kan vi ikke doble verdien på gavene bare fordi vi er to.
Tenker sånn jeg og. Spesielt nå når jeg studerer og vi da lever på hans inntekt + Lånekassen.Bruker ikke mer selv om vi er to, da er man jo plutselig dobbelt så mange å handle gaver til. Før handlet man til egen familie og venner. Han har jo også familie og venner i tillegg til at man får felles venner. Så da kan vi ikke doble verdien på gavene bare fordi vi er to.
Signerer deg på dette.Bruker ikke mer selv om vi er to, da er man jo plutselig dobbelt så mange å handle gaver til. Før handlet man til egen familie og venner. Han har jo også familie og venner i tillegg til at man får felles venner. Så da kan vi ikke doble verdien på gavene bare fordi vi er to.