Nå over på kjøkkenet og rydde litt mens jeg lager litt mer te 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tja, helt nytt sett første gang koster ca 6-700 tenker jeg. Og så ca 500 for å etterfylleHva koster det egentlig med slike negler? Har så lyst til å både ta meg tid og råd, for det er jo så stilig!
Jada det har viSå dere har kommet dere avgårde nå![]()
Qouten kom ikke med med???
Den skjønte jeg ikke
Æsj, så kjedelig.Jeg vil det dessverre.
Har hatt innsovningsproblemer siden tidlig tenårene
Men kan man sette selv da, første gang?Tja, helt nytt sett første gang koster ca 6-700 tenker jeg. Og så ca 500 for å etterfylle
Mye billigere å gjøre det selv ;-)
Stilig!!Som jeg skrev, mye billigere å gjør det selv ;-)
Sånn som dette: Vis vedlegget 129064
Vis vedlegget 129065
Vis vedlegget 129066
Vis vedlegget 129067
Jeg bruker bare mine egne negler jeg ;-)Men kan man sette selv da, første gang?
Og hvor mye tid går med?
Det var jo ikke så galtTja, helt nytt sett første gang koster ca 6-700 tenker jeg. Og så ca 500 for å etterfylle
Mye billigere å gjøre det selv ;-)
Opera, frokosten er superEr det forresten noen som har tips om hotell med bra frokost, i Oslo? Ikke for grisedyrt... Til venninnehelg.
Hva mener du med ikke for dyrt?Er det forresten noen som har tips om hotell med bra frokost, i Oslo? Ikke for grisedyrt... Til venninnehelg.
Kan ikke legge meg før 21:30, gjør jeg det sovner jeg med en gang, sover 45 minutter og ligger våken til kl 2..Æsj, så kjedelig.
Bedre å legge seg tidligere da, om du kan?
Hvor langt har dere igjen da?Hurra nå er vi på lom
Syns du er flink jegJeg bruker bare mine egne negler jeg ;-)
4,5 tHvor langt har dere igjen da?
Grand sjekket jeg, 2500 for dobbeltrom en natt synes jeg er for dyrt...Hva mener du med ikke for dyrt?
Det er Grand hotell som har den desiderte beste frokosten, men den er litt dyr, men bør sjekkes, mener at om man er heldig kan man være heldig med prisen utenom sesong
Hotellet i Nydalen har ikke så vært pris, men kjedelig frokost