Bedre enn meg daEhh?! Hadde 226 stknå skjønner jeg ikke no
![]()
Skravler nok mer enn du tror
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bedre enn meg daEhh?! Hadde 226 stknå skjønner jeg ikke no
![]()
Må innrømme jeg kjenner litt på den følelsen de få morgenene frøkna har sover til 7 nå i ferienSamme som vi gjør det. Heldigvis ganske mye enklere enn før.
Og så driver vi og ønsker oss å starte nytt?? Vi må være litt gale![]()
Ja tydeligvis!Bedre enn meg da
Skravler nok mer enn du tror![]()
Du seiler fra meg i alle fallJa tydeligvis!![]()
Det er detD er ihvertfall lett å finne frem til![]()
Da 8-åringen var mindre startet han også dagen klokka 5, har økt gradvis med årene. Nå er det junior som starter dagen mellom 5 og 7.. Nest eldste sover til mellom 8 og 10.Oi, det var sent.
Min eldste sover gjerne til 9 om han får lov, og har gjort det en god stund.
Frøkna har så vidt begynt å sove lenger enn til 6, når hun var liten startet dagen kl 5
Vi har akkurat kjøpt mange nye, hadde ingenVi spilte mer før, men må finne frem brettspill igjen her også![]()
Men er ikke det litt fint, daJa tydeligvis!![]()
Så deilig da.Da 8-åringen var mindre startet han også dagen klokka 5, har økt gradvis med årene. Nå er det junior som starter dagen mellom 5 og 7.. Nest eldste sover til mellom 8 og 10.
Da får du lage vanilje neste gang![]()
Det er alltid håpSå deilig da.
Da er det "håp" for frøkna min også da..
Du eller barna?Ja, likte faktisk ikke sjokolademuffinsene![]()
Hihi, skjønner denJa, litt gal føler jeg meg...
Hvordan er hun å vekke når hun skal på skole/barnehage?Det er alltid håpDet er virkelig store forskjeller på barn og søvn. Her er de som natt og dag hele hurven hva søvn angår. Men nest eldste tar kaka (6 år). Legger seg mellom 7 og 8 på kvelden og sover til 8-10 om hun ikke blir vekket tidligere..
Likevel heldig som får oppleve det.Hihi, skjønner den![]()
Hun våkner greit noen ganger, men kan også være veldig trøtt og da krever det en rolig morgen for å unngå at hun blir grettenHvordan er hun å vekke når hun skal på skole/barnehage?
Ja, veldig heldigLikevel heldig som får oppleve det.
Ingen tvil.Ja, veldig heldig![]()
JoMen er ikke det litt fint, da![]()
Vi har vel noen, men usikker på hvor de er. Tror i kjelleren et stedVi har akkurat kjøpt mange nye, hadde ingen