Fikk en liten time til. Nå er det full baluba og opp og stå!Sitter og ammer selv nå.
Tror nok ikke jeg får mer søvn i dag
Sov godt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk en liten time til. Nå er det full baluba og opp og stå!Sitter og ammer selv nå.
Tror nok ikke jeg får mer søvn i dag
Sov godt
Det blir fort mindre søvn med små barn i hus..Det skjønner jeg.
Har ikke fått mye søvn i natt jeg heller
Så deilig da.Ingen naboer, ungene tok med noe kake ut / med til dem i stedet.
Fin og rolig feiring, passer meg fint
God morgen til deg!God morgen alle sammen
God morgenHer prøver jeg å få lillebror til å ta dagens første lur så jeg kan komme meg i dusjen
her får jeg vist besøk 2 ganger i dag
hva er deres planer da?
Oi, det var sent.Det blir fort mindre søvn med små barn i hus..Ikke for det da, 8-åringen min har først i år oppdaget at det går an å sove lenger enn 06:30
![]()
Lykke til med veiingen, håper hun har tatt igjen fødselsvekten.God morgen!
Her ligger F og bare sover og sover
Skal ned på helsestasjonen for veiing seinere idag var planen. Åsså kommer svigermor på besøk i ettermiddag og leverer hunden.
Det blir spesielt.. Plutselig hund igjen, har jo ikke måttet plukke pelsdotter her på over ei uke![]()
Hvor stor er eldste da? Drømmer om lengre morgener her også...Oi, det var sent.
Min eldste sover gjerne til 9 om han får lov, og har gjort det en god stund.
Frøkna har så vidt begynt å sove lenger enn til 6, når hun var liten startet dagen kl 5
Ingen planer for i dag annet enn å lage middag senere i dagGod morgenHer prøver jeg å få lillebror til å ta dagens første lur så jeg kan komme meg i dusjen
her får jeg vist besøk 2 ganger i dag
hva er deres planer da?
Koselig det også, da.Fikk en liten time til. Nå er det full baluba og opp og stå!
Eldste er 8 år, frøkna er 3,5 år og lille U er 4 månederHvor stor er eldste da? Drømmer om lengre morgener her også...
Med andre ord fort et par pr igjen før både 6-åringen og 4.5- åringen kan forventes litt bedre sovehjerte...Eldste er 8 år, frøkna er 3,5 år og lille U er 4 måneder
Mine to på ca samme alder som dine har også tidlige morgener, men vi trenger i det minste ikke stå opp med dem lenger. de kommer inn til oss, men får beskjed om "Kle på dere, fin en joghurt/frukt på kjøkkenet og lek, evt får dere lov å slå på tv om dere er enige om hva dere skal se".Med andre ord fort et par pr igjen før både 6-åringen og 4.5- åringen kan forventes litt bedre sovehjerte...
Akk ja, kommer vel en tid vi maser de ned til frokost i vår lunsjtid også![]()
Ja, det er jo detKoselig det også, da.
Skal du jobbe i dag?
Ikke allverden her heller vel. Guttungen er levert i barnehagen til frokost der.God morgen til deg også, fikk ikke sove en time til skjønner jeg.
Skjer ikke noe spennende her i dag.
Gjør det det hos deg?
Samme som vi gjør det. Heldigvis ganske mye enklere enn før.Mine to på ca samme alder som dine har også tidlige morgener, men vi trenger i det minste ikke stå opp med dem lenger. de kommer inn til oss, men får beskjed om "Kle på dere, fin en joghurt/frukt på kjøkkenet og lek, evt får dere lov å slå på tv om dere er enige om hva dere skal se".
2 ganger er ikke så værst.God morgen
Ja har det og lillebror har bare hvert våken for mat og bleieskift 2 ganger i natt
Nå ser jeg på at lillebror skal sovne så skal jeg dusje og rekke å rydde putte litt før jeg får besøk. Så får jeg vist besøk igjen senere i dag og det var det
Hva skal du i dag da?
Eldste har sovet lenge i noen år, frøkna misstenker jeg er A-menneske.Med andre ord fort et par pr igjen før både 6-åringen og 4.5- åringen kan forventes litt bedre sovehjerte...
Akk ja, kommer vel en tid vi maser de ned til frokost i vår lunsjtid også![]()
Ja, litt gal føler jeg meg...Samme som vi gjør det. Heldigvis ganske mye enklere enn før.
Og så driver vi og ønsker oss å starte nytt?? Vi må være litt gale![]()
Vi spilte mer før, men må finne frem brettspill igjen her ogsåVi spiller alltid mye