Skravletråd august

Ingen naboer, ungene tok med noe kake ut / med til dem i stedet.

Fin og rolig feiring, passer meg fint
Så deilig da.
Slik som du drev å styra like før regner jeg men at litt avslapning var velkomment

God morgen :) Her prøver jeg å få lillebror til å ta dagens første lur så jeg kan komme meg i dusjen :) her får jeg vist besøk 2 ganger i dag :) hva er deres planer da?

God morgen! :)
Her ligger F og bare sover og sover :o
Skal ned på helsestasjonen for veiing seinere idag var planen. Åsså kommer svigermor på besøk i ettermiddag og leverer hunden.
Det blir spesielt.. Plutselig hund igjen, har jo ikke måttet plukke pelsdotter her på over ei uke :p

Det blir fort mindre søvn med små barn i hus.. :) Ikke for det da, 8-åringen min har først i år oppdaget at det går an å sove lenger enn 06:30 ;)
Oi, det var sent.
Min eldste sover gjerne til 9 om han får lov, og har gjort det en god stund.
Frøkna har så vidt begynt å sove lenger enn til 6, når hun var liten startet dagen kl 5

God morgen! :)
Her ligger F og bare sover og sover :eek:
Skal ned på helsestasjonen for veiing seinere idag var planen. Åsså kommer svigermor på besøk i ettermiddag og leverer hunden.
Det blir spesielt.. Plutselig hund igjen, har jo ikke måttet plukke pelsdotter her på over ei uke :p
Lykke til med veiingen, håper hun har tatt igjen fødselsvekten.
Koselig å få tilbake hunden, da :)

Med andre ord fort et par pr igjen før både 6-åringen og 4.5- åringen kan forventes litt bedre sovehjerte...
Akk ja, kommer vel en tid vi maser de ned til frokost i vår lunsjtid også;)
Mine to på ca samme alder som dine har også tidlige morgener, men vi trenger i det minste ikke stå opp med dem lenger. de kommer inn til oss, men får beskjed om "Kle på dere, fin en joghurt/frukt på kjøkkenet og lek, evt får dere lov å slå på tv om dere er enige om hva dere skal se".

Mine to på ca samme alder som dine har også tidlige morgener, men vi trenger i det minste ikke stå opp med dem lenger. de kommer inn til oss, men får beskjed om "Kle på dere, fin en joghurt/frukt på kjøkkenet og lek, evt får dere lov å slå på tv om dere er enige om hva dere skal se".
Samme som vi gjør det. Heldigvis ganske mye enklere enn før.
Og så driver vi og ønsker oss å starte nytt?? Vi må være litt gale :p

God morgen :)

Ja har det og lillebror har bare hvert våken for mat og bleieskift 2 ganger i natt :)

Nå ser jeg på at lillebror skal sovne så skal jeg dusje og rekke å rydde putte litt før jeg får besøk. Så får jeg vist besøk igjen senere i dag og det var det :)

Hva skal du i dag da?
2 ganger er ikke så værst. :)

Ohh kos med besøk da. Venner eller familie som kommer for å hilse på mini:D?

Ingen store planer her. I dag er jeg syk, og skal slappe av. Bv og strikking. Guttungen er levert i barnehagen til frokost. Må få ryddet litt. Tror svigers kommer senere:P

Med andre ord fort et par pr igjen før både 6-åringen og 4.5- åringen kan forventes litt bedre sovehjerte...
Akk ja, kommer vel en tid vi maser de ned til frokost i vår lunsjtid også;)
Eldste har sovet lenge i noen år, frøkna misstenker jeg er A-menneske.
For hennes del håper jeg hun er det, det vil gjøre det så mye lettere for henne når hun blir eldre.

Tror egentlig det er veldig individuelt hvor lenge de sover og når de begynner å sove lenger

Samme som vi gjør det. Heldigvis ganske mye enklere enn før.
Og så driver vi og ønsker oss å starte nytt?? Vi må være litt gale :p
Ja, litt gal føler jeg meg...

Back
Topp