Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva om denne sexy rørleggeren ønsker seg barn da?![]()
Det er et must her i hus..Selvsagt hvitløksbaguetteryummi!
Veldig kjekt!Kjekt med skravlinghar aldri vært så aktiv før
Så kjektVeldig kjekt!De er veldig greie å skravle med her inne, da
En herlig gjeng!
![]()
Tror ikke det ville vært så ille her inne.Ja, kjedelig å bli misforstått![]()
Ja, det er bare å henge på!Så kjektskal prøve å holde følge
![]()
Puh..,godt å høreHaha, det går så fint så![]()
Jeg vet faktisk ikke når jeg meldte meg inn. Ble iallefall litt aktiv i slutten av 2013Ja, det er bare å henge på!
Har du vært her lenge?![]()
Hihi...nei blir liksom en til oversJaaapappan stakkar ble stående å se på
visste ikke helt hvor han skulle gjøre av seg..haha!
Det står nederst på siden med listen når den ble oppdatert sist, og den oppdateres ca hver fjerde timeHvordan vet dere når oppdageringa er?
*blond*
Jøss! Vært her en stund allerede du daJeg vet faktisk ikke når jeg meldte meg inn. Ble iallefall litt aktiv i slutten av 2013
Høres ut som om du har bestemt degVel da er nok ikke jeg rette damen for hanjeg hater å gå gravid og jeg skal love deg at jeg skal aldri føde igjen når jeg så klart og tydelig fortsatt kan kjenne følelsen av å trykke ut en unge
og så har jeg bært frem 2 unger som ikke har samme far, og jeg er singel.. bare det gjør at ikke jeg skal ha flere
![]()
Barna her ogsåDet er et must her i hus..Barna elsker dem!
![]()
Du meldte deg inn 15.06.2011Jeg vet faktisk ikke når jeg meldte meg inn. Ble iallefall litt aktiv i slutten av 2013
Kan være jeg var aktiv i 2011 og. Husker ikkeJøss! Vært her en stund allerede du da![]()
Se der jaDu meldte deg inn 15.06.2011
Det er sant, slike misforståelser blir jo kjapt ryddet opp iTror ikke det ville vært så ille her inne.
Vi "kjenner" hverandre godt nok til at noen spør som jeg gjorde og misforståelsen blir oppklart