For å få flere innlegg, eller at du skrev før du tenkteHaha...selvfølgelig sjokoladehvorfor gadd jeg spørre?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For å få flere innlegg, eller at du skrev før du tenkteHaha...selvfølgelig sjokoladehvorfor gadd jeg spørre?!
Hørtes deilig ut <3Jeg har vært mamma til kosebaby det meste av dagen![]()
![]()
Har vært bra så langtOk skal jeg sjekke ut nærmere![]()
Du lukter selv om du dusjer![]()
Ja, det gjør jo det. Vi får roe litt ned daKjeeedeligmen pleier å være sånn når det er mye aktivitet
![]()
Tror nok detNei! Ville blitt dårlig med premie generelt tror jeg![]()
Nå sprakk jeg de andre gangene da..Flink du er da! Håper jeg klarer å være like sta! Husker jo at jeg skamma meg over hvordan jeg lukta etter å ha røyka så om jeg skulle noe spesielt med frøkna kunne jeg la Vær å røyke etter at jeg hadde dusja for at jeg skulle lukte minst mulig.. men samtidig så likte jeg veldig godt den røyken da![]()
Jepp, helt vanligWhaat? Er det normalt å få vann i kroppen etter fødsel?
Høyrefoten min er dobbelt så stor som den venstre![]()
![]()
Kos deg med melonNå skal jeg fikse meg litt honningmelon, siden vaffelmannen lar vente på seg!
Nå sprakk jeg de andre gangene da..
Vi får se hvordan det går nå
Satser på det. Må uansett holde meg til mini er ferdig med pupp og samsoving. Samtidig hardt med to småbarn.Kjenner den følelsen der... får håpe du klarer å holde deg da![]()
Veldig koselig.Hørtes deilig ut <3
Men så koselig det er! Snuppa mi har aldri tid til å kose noe lenge om gangen nå.Amma og hatt lillebror sovende oppå meg... det er vist det beste i verden å få ligge oppå meg å sove
Du da?
Og årsaken til jeg sprak sist er ikke tilstedeMen du har klart deg til nå og er fortsatt klar for å fortsette uten røyken![]()
Jeg har vært mamma til kosebaby det meste av dagen![]()
![]()
Joda, men bruker tjenestetelefon og vet ikke hvor happy arbeidsgiver blirMobilt bredbånd er en fint ting ikke sant![]()
Men denne gang skal du klare detJada men nå var det vel ikke det som var poenget... og jeg skrev vel heller ikke at jeg ble luktfri?
Aldri sett det jegLurte på å kjøre en episode med Orange is the new black!
He he neida og jeg skreiv det ikke for å tråkke på noen tær heller, men det kan jo være en motivasjon til å holde seg. Syns du skrev du ville lukte minst mulig? Eller tolket jeg det feil?Jada men nå var det vel ikke det som var poenget... og jeg skrev vel heller ikke at jeg ble luktfri?
Hvor mye data har du inkludert i abonnementet?Joda, men bruker tjenestetelefon og vet ikke hvor happy arbeidsgiver blir![]()