Er jeg bare nærtagene?

Veron

Glad i forumet
Vi har dem siste dagene begynnt og fortelle venner at vi venter nr 3.

Men kjenner jeg blir lei meg når noen finner på og si, skal dere ha enda en til? Da blir det vel travelt for dere? Og ikke minst når spørsmålene kommer, var det planlagt? Stakkar dere.

Er det bare meg som reagerer på dette? :(

Tåpelige utsagn. Når vi ventet nummer fire (har ikke begynt å fortelle enda denne gang) så fikk vi og høre liknende... Da sa jeg at fire er i det minste en god begynnelse. :cool: Etter det var de fleste stille.

Og tre barn er da ærligtalt ikke mange?!

Jeg hadde også reagert dersom noen hadde sagt noe sånt til meg. Å spørre " var det planlagt?" syns jeg er direkte ufint! Hva har det med saken å gjøre liksom? Syns heller ikke tre barn er mye!

Tåpelige utsagn. Når vi ventet nummer fire (har ikke begynt å fortelle enda denne gang) så fikk vi og høre liknende... Da sa jeg at fire er i det minste en god begynnelse. :cool: Etter det var de fleste stille.

Og tre barn er da ærligtalt ikke mange?!

Nei jeg føler at mesteparten har 3 barn så synes ikke det er mye. men kjennte jeg ble veldig lei meg når folk skal ha en mening om at vi ønsker 3.

Jeg hadde også reagert dersom noen hadde sagt noe sånt til meg. Å spørre " var det planlagt?" syns jeg er direkte ufint! Hva har det med saken å gjøre liksom? Syns heller ikke tre barn er mye!

Ja en ting er når dem spør "er det planlagt" Men enda vondere når dem sier " det var vel IKKE planlagt"

Jeg gleder meg til alle skal begynne å spørre om vekta mi jeg.. Folk eier ingen grenser nå det gjelder babyer og gravide, respektløst.. Det er bare å svare tilbake med samme mynt. (Om noen spør meg om vekta mi denne gangen skal jeg bare svare tilbake med samme spørsmål :D )

Sent from my iPhone using BV Forum

Trodde tre var ganske vanlig jeg! De er sikkert bare sjalu fordi de ikke har gjort det selv ;) Skjønner godt du blir lei deg. Man er veldig nærtagen når det kommer til livet i magen, eller i allefall jeg! :-)

Jeg gleder meg til alle skal begynne å spørre om vekta mi jeg.. Folk eier ingen grenser nå det gjelder babyer og gravide, respektløst.. Det er bare å svare tilbake med samme mynt. (Om noen spør meg om vekta mi denne gangen skal jeg bare svare tilbake med samme spørsmål :D )

JA enig. Enkelte er frekke, egentlig rart dem tør og spørre oss gravide om slikt med alle hormonene vi har i denne tiden :P haha

Enig med deg! Svigermor sa jeg hadde fått dobbelthake sist. Tre stykker for å være presis. Det var koselig :D

Trodde tre var ganske vanlig jeg! De er sikkert bare sjalu fordi de ikke har gjort det selv ;) Skjønner godt du blir lei deg. Man er veldig nærtagen når det kommer til livet i magen, eller i allefall jeg! :)

ja føle liksom at en ting er hva en tenker og en annen ting er hva en sier/spør om :)

ja føle liksom at en ting er hva en tenker og en annen ting er hva en sier/spør om :)
Man blir liksom fritt vilt når man er gravid. Tror det er viktig å ta igjen litt sånn at disse som flyr rundt å kåler lærer seg litt (gravid) manerer! :P

Man blir liksom fritt vilt når man er gravid. Tror det er viktig å ta igjen litt sånn at disse som flyr rundt å kåler lærer seg litt (gravid) manerer! :p
heh hadde jeg vert tøff nok hadde jeg nok sagt skikklig ifra men er heller litt mer stille når det gjeller slikt! :) Men plutslig tar gravid hormonene over og gud og hvermann får en lekse hahahaha

heh hadde jeg vert tøff nok hadde jeg nok sagt skikklig ifra men er heller litt mer stille når det gjeller slikt! :) Men plutslig tar gravid hormonene over og gud og hvermann får en lekse hahahaha
Det kan bli så morro når disse Hormonene får ulme litt!! :-)

Da vi venta nr tre fikk vi den- dere trenger ikke befolke hele verden alene!
Prøver vel på jenta nå da,
Oi det blir hektisk

Så har ikke turt å Si at vi nå venter nr fire i grunn

Så teite folk er!!!!!

Back
Topp