Hvem var det du ville se?Okei. Ble ikke den i kveld, mannen vil se noe annet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvem var det du ville se?Okei. Ble ikke den i kveld, mannen vil se noe annet![]()
Ja man kan ikke presse seg så illeJa å det er jo greit![]()
Bruker lettrømme her også, bare seterrømme om jeg lager rømmevaflerJa ja, ikke seterrømme nei!!
Ja fytti! Jeg har ikke sett en gris fly forbi her, så det skjer nok ikkeSelvfølgelig gjør hun ikke det.
Det ville ha vært uhørt
Det gjør det nokIkke veldig artig nei, går helst ikke lenger enn at jeg regner med at han sover såtakk for det, det går sikkert helt fint
![]()
Ooooh det hørtes godt ut!Bruker lettrømme her også, bare seterrømme om jeg lager rømmevafler![]()
Er du litt ute av trening?Jeg klarer knapt å henge med dere jeg jenter!!
Lurte på å se den Synnøve så i går, my cousin vince. Det ble barefoot.Hvem var det du ville se?
Langt nok for degAner ikke, prøver bare å løpe sånn at bekkenet holder .. med andre ord ikke superlangt
Ja hehe...det kan man siDen tid den sorg da![]()
Hva har du bestilt?Å der var endelig bursdagsgave til kb bestilt
Jeg er veldig ute av trening, og nå begynner frøken lakenskrekk å bli irritert der inne i senga si..Er du litt ute av trening?
Du kommer nok snart inn i det igjen
Ja, det er godtOoooh det hørtes godt ut!
Er hun i begynnelsen av trassen?Hun ble 2 i april![]()
Har dere kjørt langt?Lei av biiiil.hjemme om 40min. Thank god!!
Jeg og!!!Jeg kan sitte og mævle rømme til tacoen *insert rødme- smiley here*
Å der var endelig bursdagsgave til kb bestilt
Blir lengre å lengre heldigvisLangt nok for deg![]()