Ja, blir ekstra godt daMmm...enda bedre![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, blir ekstra godt daMmm...enda bedre![]()
Ja, tror det er litt sånn guilty pleasure of mineHihi, da liker du det godt![]()
Håper ikke du gir degJo, men når vi begge er på løper du fortere enn meg, og jeg legger meg tidligere enn deg.
I morgen tidlig vil disse 65 ha formert seg veldig.
Men det hindrer meg ikke i å prøve
Sliter litt jeg ogsåJeg klarer knapt å henge med dere jeg jenter!!
Bra du er litt streng![]()
Så bra, kanskje du blir frisk snartTakk takkføler meg mye bedre
![]()
En gang må jo bli den førsteTrodde ikke du viste hvordan du skulle miste piffen, jeg
Du har ikke tenkt å sprekke har du?Ja kan jo ikke slå håret helt ut, må bare holde røykesuget mitt under kontroll![]()
Ha ha appen sliten iallefall, vi snakket om det i fjor (?) at det å sitte på app i sånn skravletråd er som å være en hundreåring på fjortissfest, klarer ikke å henge med!Sliter litt jeg også![]()
Vanlig lettrømme da ?Ja, tror det er litt sånn guilty pleasure of mine![]()
Det blir ikke denne gangen veit du!!En gang må jo bli den første![]()
Vel gjør du det vil jeg rase fra deg, det vil du vel ikke skal skje.En gang må jo bli den første![]()
Ja, appen sliter litt noen gangerHa ha appen sliten iallefall, vi snakket om det i fjor (?) at det å sitte på app i sånn skravletråd er som å være en hundreåring på fjortissfest, klarer ikke å henge med!
Går nok ikke like fortDa gjenstår kun de verste plassene å ta igjen
Du har ikke tenkt å sprekke har du?
Ja ja, ikke seterrømme nei!!Vanlig lettrømme da ?
Det gjør de nok fortMye muligHu merker iallefall at jeg er sliten tror jeg..!
Okei. Ble ikke den i kveld, mannen vil se noe annetJa si detKomedie blir det vel
hehe
Selvfølgelig gjør hun ikke det.Det blir ikke denne gangen veit du!!![]()