Skal prøve å huske til neste gang vi serJa var bra![]()
Mulig i kveld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal prøve å huske til neste gang vi serJa var bra![]()
Jeg forstårNei det er bare det at det er folk rundt meg, så hadde skikkelig problemer når jeg skulle ha samtale med jm før jeg reiste fra barsel. For selvfølgelig skulle jo han ha mat da. Så nå har jeg bare helt angst for at han skal ha mat når vi skal til hs på torsdag... jeg bryr meg nemlig ikke om noen ser puppene mine, det er bare hele greia jeg ikke takler...
Må da vel vinne til slutt du ogsåJeg vinner ikke likevel![]()
do thatSkal prøve å huske til neste gang vi ser
Mulig i kveld![]()
Hvilken sjanger er det?do that![]()
Jeg forstårSikkert ikke så greit. Lykke til medr hs da
![]()
Godt å høreJepp! Det skal jeg![]()
Den tid den sorg daJo takkTrenger det gjerne når den tid kommer
Men er nå ikke noe stress enda, er nok hjemme i nesten 2år med nestemann og
![]()
Det ble ikke noe foreløpig, mannen stakk avgårde.. Stusselig å steke vafler bare til seg selv [emoji14]Får lage deg i dag da![]()
Ja, det skjønner jeg. Får prøve igjen i morgen daDet ble ikke noe foreløpig, mannen stakk avgårde.. Stusselig å steke vafler bare til seg selv [emoji14]
Du var vel en rundt 65 foran meg.Gjør jeg?har ikke sjekket..
Godt å høre![]()
Er det vaffel prat her i kveld også...Det ble ikke noe foreløpig, mannen stakk avgårde.. Stusselig å steke vafler bare til seg selv [emoji14]
Ba gubben kjøpe med det vi trengte og brunost, jeg kjenner jeg MÅ ha brunost på!! Så får vi se!Ja, det skjønner jeg. Får prøve igjen i morgen da![]()
Da er det bare å skravle i vei da...Jeg kan ikke ha noe av å ligge på 84plass![]()
Må jo prøve å vinne bilstol på ny![]()
Okei, mulig det blir i kveld daBa gubben kjøpe med det vi trengte og brunost, jeg kjenner jeg MÅ ha brunost på!! Så får vi se!
Hvilken type brunost?Ba gubben kjøpe med det vi trengte og brunost, jeg kjenner jeg MÅ ha brunost på!! Så får vi se!
Og vi skal selvfølgelig hjelpe deg