Ååh....herlig å våkne til såntnei, og i tillegg var han smørblid og gav meg et stort kyss som første han gjorde<3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh....herlig å våkne til såntnei, og i tillegg var han smørblid og gav meg et stort kyss som første han gjorde<3
Det ser jrgEr jo det vi gjør![]()
Så bra daTakk..hjemme igjen nå . veldig letta. Fikk 50% sm.
Men høyere kravJippi, bilstol i august også![]()
Kjedelig med kveldsvakter eller helt ok?thanks. jobber fra 14.30-22.00 i dag![]()
Aner ikkeSå hva er det vi "krangler" om da![]()
Ja han er så god<3<3Ååh....herlig å våkne til sånt![]()
Haha...da må vi planlegge skravlingen daSkal vi fortsette slik![]()
Godt å høreHer går det veldig brakjempekos med baby i heimen, åsså har han godt sovehjerte
![]()
Jeg vet...hadde akkurat samme følelsene ifjorTusen takk! Ja, d er stas. Og litt skummelt også. Tenk, nå skal hun gå på skole. Den trygge barnehagetiden fylt med omsorg er over![]()
Ja så skal jeg prioritere gravidtreningen mer. Det ønsket også legen.Så bra dada er det bare å ta det med ro..
Så søt koppEndelig, der fikk jeg teen minVis vedlegget 128849
Bra du er bedreTakk for detjeg føler meg bedre i dag så satser på at det går fort over
Du får kose deg med besøk da
![]()
KjedeligKjedelig med kveldsvakter eller helt ok?![]()
Det må du gjerne gjøreSå gøy da
Kan jeg få svare deg i samme mynt?
Jippi liksomTil onsdag skal jeg forresten være borte det meste av dagen så da har du mulighet til å gjøre et rykk
Jo men tidligere har det vel vært 2.500 som har vært kravet på så fine premierMen høyere krav
Hurra, så gøyJippi, bilstol i august også![]()
Men ikke ferie.Men høyere krav