Helt greit for megForeslår at vi gjør d etter skolestart (fra den 18. altså)![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt greit for megForeslår at vi gjør d etter skolestart (fra den 18. altså)![]()
Stikker og leter etter stemmen min i en tekanne....
Er jo det vi gjørDu å Ronja får skravle![]()
Æsj daFørst baby, så de eldste, deretter levering og så en alt for trøtt baby som brukte 2 timer på å sovne
Takk..hjemme igjen nå . veldig letta. Fikk 50% sm.
Hehe...jeg ser denVille at pappa skulle være igjen for å leke
Hun syns det er mye morsommere å ta toget til barnehagen enn bilen, mannen er ikke enig med seg selv hva han liker best.
Det er veldig slitsomt å kjøre gjennom Oslo i rushtrafikken, men det er også ganske slitsomt å underholde en 3 åring på toget..
Uff da, masse god bedring!
Håper det gir seg fort!
Jeg skal bare være hjemme idag...venter besøk av ei venninne![]()
Det har dereEr det vi også har konstatert for lenge siden
Ja det er helt supertJeg har skjønt det. Det er veldig mange her som er ganske så aktive. Og det er moro![]()
Å være frekkHva skal du begynne med?
Vet ikke, men det er der jeg pleier å finne den igjenHadde den tatt seg en svømmetur?
ja. endelig får en jo siSå bra, viktig å lytte til kroppen![]()
Vet ikke, men det er der jeg pleier å finne den igjen
Til onsdag skal jeg forresten være borte det meste av dagen så da har du mulighet til å gjøre et rykkDet har dere
Til uka blir det annerledes, tidlig i seng pga jobb![]()
ja. endelig får en jo sitenkt lenge på det nå...og i dag mannet jeg meg opp
![]()
Hei heiHvordan går det med dere? Kos dere masse på trilletur
Det har gått ganske greit her, var dårlig i går og natt men bedre nå så bare ta det rolig i dag tenker jeg![]()
ja jeg er nesten litt stoltJa jeg har jo fått med meg detmen nå har du jo hvertfall fått gjort noe med det da
![]()
Heia! Her går det kjempefint!bedre enn forventa. Enn så lenge så har han godt sovehjerte, og jeg har ikke hatt noe problemer med amminga. Er ikke blitt så flink til å sove selv når han sover da..så litt mindre soving på meg
men det går bra.
Så bra det går bra der og! Er formen fin igjen nå da?