Jo, men Sara har ikke bursdagen sin i profilen sin, så det kommer ikke opp i programmet deres ;-)Har ikke Sara bursdag idag, så det ikke i bursdag tråden...
Gratulerer med dagen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo, men Sara har ikke bursdagen sin i profilen sin, så det kommer ikke opp i programmet deres ;-)Har ikke Sara bursdag idag, så det ikke i bursdag tråden...
Gratulerer med dagen!
Nei som regel ikkeMen det er ikke da hun ender opp med å legge seg..
Så kjekt, får håpe hun trives.Da er min eldste blitt SFO-jente! Mannen leverte henne og d var mange kjente barn der, så d gikk veldig fint![]()
Hipp hurra for Sara!Gratulerer til Sara
En av delene, ja. Den er vel rett, men skjultHun har det, men er ikke sikkert hun har lagt inn riktig bursdag i innstillingene elle krysset av på at den ikke skal synes
Gratulerer så mye med dagenJo, men Sara har ikke bursdagen sin i profilen sin, så det kommer ikke opp i programmet deres ;-)
Åh så bra daAmme er veldig koselig, og denne gang ser det ut som om jeg har nok melk.
De to forrige gangene mistet jeg melken når det var på lille U sin alder
Gratiss med dagenEn av delene, ja. Den er vel rett, men skjult
For det første: du er ikke ubetydelig, men en vakker personJeg skjønner det ikke, jeg er helt forgapet...
Hvordan har ubetydelige meg klart å få et så nydelig lite barn for tredje gang...
Ååh...så deilig daHuff ja..i tidligste laget. her overrasket guttungen stort med å sove til 7.30![]()
God morgenOg der var du, god morgen til det søta
Du la deg ikke så tidlig i går likevel..
Ja fantastiskÅåh...så deilig da![]()
Lykke til hos legenSkal til legen i dag 11.20, wæwæ!!
Vi skal til GeirangerGod morgen snuppa
Hva skal du idag?
Takk skal du haLykke til hos legen
Masse lykke tilSkal til legen i dag 11.20, wæwæ!!
Takk for detMasse lykke til
Skal trene nå, møte ei venninne og ellers ikje noe..Hva er dagens planer da jenter?