Å du skal ha mer?Hun har ikke troen på det selv da..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å du skal ha mer?Hun har ikke troen på det selv da..
Er det innafor å skylde på ammetåka?Nå vet du detstår i reglene
![]()
Vi får se hva som skjer, men for å være helt ærlig så har jeg veldig stor forståelse for om hun ikke gidder.Jeg tror hun klarer det !
JadaEr det innafor å skylde på ammetåka?![]()
He he klart det erEr det innafor å skylde på ammetåka?![]()
Ja absolutt !Vi får se hva som skjer, men for å være helt ærlig så har jeg veldig stor forståelse for om hun ikke gidder.
Spesielt etter en 8.000 måned..
Nei, jeg skal bare holde henne unne i 3 dager.Å du skal ha mer?
Du er god!Nei, jeg skal bare holde henne unne i 3 dager.
Klarte det ikke helt i går kveld, men har tatt igjen i ettertid![]()
Bare ikke så utholdendeDu er god!
Jeg holdt vel bare 6 dager eller noe såntBare ikke så utholdende![]()
Har brukt den i 9 år snart!Jadabruk den så lenge du kan
![]()
Godt å høre!He he klart det er
Hehe greit å ha den daHar brukt den i 9 år snart!Kan vel alltids bruke den i noen år til da..
![]()
Deilig da.Ingen planer altså?

Så morroFem uker til termin, så en lat søndagsmorgen unner vi oss mens vi enda kan
Planer for dagen er å ta søndagsvasken i kåken, og reise til hesten. Veldig kjekt å ha hest for tiden, når mannen tar alt arbeidet![]()
Det er ikke noe man kvitter seg med i all hast i alle fall..Hehe greit å ha den da![]()
Hehe nei absolutt ikkeDet er ikke noe man kvitter seg med i all hast i alle fall..![]()
Det er lengre enn jeg kommer til å klareJeg holdt vel bare 6 dager eller noe sånt
Er lov å håpeDen gang Tamara sa vi burde glede oss til juli premiene, sa hun ikke juli og august..
Kanskje det er bilstol denne måneden også