Haha...har du savnet oss?!![]()
Ja jeg har nok det altså, kom krypende til korset etter bare en liten stund, hihi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha...har du savnet oss?!![]()
Har prøvd å si det, men da ender det opp med at huset står på hodetHehe, må jo ha ferie hun også![]()
Hihi...så koselig daJa jeg har nok det altså, kom krypende til korset etter bare en liten stund, hihi![]()
Kan ikke mannen vikariere litt for henne da?Har prøvd å si det, men da ender det opp med at huset står på hodet![]()
Må bare kjøpe silkehansker og oppvaskhansker førstKan ikke mannen vikariere litt for henne da?![]()
Hihi...så koselig da![]()
HahaMå bare kjøpe silkehansker og oppvaskhansker først![]()
Glad for at du trivesHar det jo så hyggelig her sammen med dere at det er vanskelig å lavære![]()
Yes master you caldMakan til oppførsel....
Musemor!!!
Denne uka har jo gått superfort![]()
Hun har gjort detOg du tar imot utfordringen da?![]()
Du er ikke alene om detJavisst!tror jeg har funnet en lat mann
![]()
Kengu liker meg ikke.....Yes master you cald
Hva har jeg gått glipp av
For deg kanskjePå en måte ja, men samtidig så har den hvert så lang Haha
Ja, det går i ett her med to små. Største har nettopp fylt to år og midt i bleieslutt nå. Begge har hatt vannkopper i sommer og minste har blitt 7,5 mnd. Jeg valgte 100 % dekningsgrad denne gangen og har bare 4 uker igjen. Derfor velger jeg heller 8 uker med 50 % jobb. Jeg har ikke vært i jobb på tre år pga jeg har gått på svangerskapspenger i begge svangerskapene. Fint med en litt rolig start. Alt bra med deg også?Er du tilbake på jobb allerede, syns ikke det er lenge siden du fødte
Lenge siden sist forresten, går alt bra?
For deg kanskje
Synes du fødte igår jeg![]()
Stor klem, har hun mistet troen på deg O Store Skravle GudKengu liker meg ikke.....måtte ha litt trøst...

Her går det veldig bra.Ja, det går i ett her med to små. Største har nettopp fylt to år og midt i bleieslutt nå. Begge har hatt vannkopper i sommer og minste har blitt 7,5 mnd. Jeg valgte 100 % dekningsgrad denne gangen og har bare 4 uker igjen. Derfor velger jeg heller 8 uker med 50 % jobb. Jeg har ikke vært i jobb på tre år pga jeg har gått på svangerskapspenger i begge svangerskapene. Fint med en litt rolig start. Alt bra med deg også?
Du er altfor effektivVel den følelsen har ikke jegkanskje det som er problemet mitt, jeg har jo rekt å få gjort ganske mye den siste uka
![]()