Her er det rett ut i sofa med potetgull og sjokolade![]()
Hørtes jo ganske Så deilig ut det da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det rett ut i sofa med potetgull og sjokolade![]()
Jada...9025...Har du sagt ja til en utfordring denne måneden? Så det var snakk om 10.000![]()
Akkurat det jeg skulle skriveOg noen igjen gjøre begge deler![]()
Søren ta! (Unnskyld språket) Men hvordan greier du å få til så mange innlegg?Jada...9025...![]()
Samme herSøren ta! (Unnskyld språket) Men hvordan greier du å få til så mange innlegg?Bekka akkurat 2000 forrige måned, og skjønner ennå ikke helt hvordan det skjedde
![]()
Har ikke påstått noe annetOg noen igjen gjøre begge deler![]()
Haha!Samme her![]()
Ikke jeg heller. Tok meg faktisk i og si til eldste en gang, vent litt mamma må bare gjøre ferdig noe herHaha!All ære altså, jeg bare skjønner ikke hvordan det er mulig!
![]()
Æsj da...hvordan har du klart det?!Knust skjerm på iPhone for n'te gang!!! Sliter med å få trykt på noen av bokstavene....
Jepp, ingen tid å misteJa men da det bare og skravle på![]()
Den tok jeg et par ganger og! Stakkars barnIkke jeg heller. Tok meg faktisk i og si til eldste en gang, vent litt mamma må bare gjøre ferdig noe her![]()
Denne uka har jo gått superfortHørtes jo ganske Så deilig ut det dajeg sitter nå å tenker at for en uke siden startet riene mine nå
litt rart å tenke på for jeg føler at disse dagene har hvert så mange fler enn det har hvert
![]()
Haha...har du savnet oss?!Jaja, så lenge varte pausa miNeesten et døgn
![]()
Er bare å skravle detSøren ta! (Unnskyld språket) Men hvordan greier du å få til så mange innlegg?Bekka akkurat 2000 forrige måned, og skjønner ennå ikke helt hvordan det skjedde
![]()
Må jo det?!Og du tar imot utfordringen da?![]()
Hehe, syns jeg sitter her inne ved enhver anledning, jegEr bare å skravle det
Og bruke endel tid her inne
Derfor jeg har vaskedame liksom![]()
Hehe, må jo ha ferie hun ogsåHehe, syns jeg sitter her inne ved enhver anledning, jeghaha! Her klager samboeren på at vaskedama har tatt ferie :O Kan ikke skjønne at det er meg han mener!
![]()