Vite kjønnet?:)

chatte90

Flørter med forumet
Har en gutt og jente fra før:) og dette er siste barnet, og tenker at vi ikke skal vite kjønnet. Noen erfaringer?:)

Jeg er klar for tredje runde med tålmodighetsprøve;) Jeg er egentlig VELDIG nysgjerrig av meg, men akkurat dette har jeg klart uten problemer to ganger før så da klarer jeg det vel igjen;)

What she said ;) (Y)
What they said! :P Jeg kjenner jeg blir så imponert over dere! Jeg hadde vært truanes til å bestille en ul bare for meg selv om mannen ikke ville vite kjønnet! :-)

Vi visste sist. Nå har vi bestemt oss for ikke å vite. Min svigersøster visste ikke med nummer 1, visste med nummer 2 og visste ikke med nummer 3. Hun sier d beste er å ikke vite, hun sa d var mest spennende. Hun skiftet hele tiden mening om det var gutt eller jente nå. Hun har hatt tre totalt ulike svangerskap og hadde derfor ingen aning :)

Vi skal vite, er spenning nok for meg at jeg ikke vet når den kommer, kjønnet må jeg vite. :p

Jeg lekte litt med tanken å ikke vite, men jeg har absolutt ingen tålmodighet til det!!
Jeg kan ikke vite at noen kan se det, og kan fortelle det, og at jeg ikke tar imot tilbudet :P
Men har hørt at i Sverige er det veldig uvanlig å få vite kjønn!
Ei venninne (hun er norsk) var gravid med nr 2 da hun bodde i sverige. Hun fikk ikke vite det, så bestilte privat ul da hun var på besøk hjemme i norge! :P

Jeg må vite. ;) Må ha orden i sakene! :p Men ei jeg kjenner hadde fått beskjed om at det helt sikkert var gutt, kjøpte nytt dørskilt og greier. Ut kom ei jente. ;)

Søskenbarnet mitt hadde fått navn, og alt blått var handla inn til lille Erik! Ut kom Ingrid :p

• Liker
Reactions: 1+1
Har lyst til å ikke vite, mens mannen ikke kan skjønne hva jeg trenger mer spenning for annet enn at vi ikke lenger bare er oss :) Så da ble det stein, saks, papir og jeg tapte :(

Altfor stress å fortelle om babyen nå før OUL, sier han og hun om hverandre :P Gleder meg til å kunne bruke det ene eller det andre! Seks uker er altfor lenge til!

Altfor stress å fortelle om babyen nå før OUL, sier han og hun om hverandre :P Gleder meg til å kunne bruke det ene eller det andre! Seks uker er altfor lenge til!
Du har fått dato?? Ååårh, skal få legen til å ringe å purre mens jeg sitter der på mandag!!! :p

Ikke vite. Har en gutt og en jente (tvillinger) fra før så det er det samma

Vi visste ikke sist, men denne gangen tror jeg at jeg kanskje vil vite :-) Praktisk å vite om jeg skal vaske opp klær etter jenta vår eller hente klær fra søstrene mine sine gutter :-)

Back
Topp